torstai 23. toukokuuta 2013

Mikä stressaa?

Eilen illalla pyörin kolme tuntia sängyssä, kun uni ei vaan tullu millään. Nukkumatti oli hylänny mut. Tuntu, että käyn ihan ylikierroksilla ja olis tehny mieli lähtä juoksemaan maraton tai jotain vastaavaa. En kuitenkaan lähtenyt ja lopulta nukahdin. Yön aikana heräsin sitten ainakin kolme kertaa silleen, että oikeen pomppasin istumaan ja hyvä etten alkanu huutaa. Aamulla heräsin ilman herätyskelloa tosi aikasin, ei väsyttäny ja olin levoton kun mikäkin. Ja kuitenkin tuntu, että en olis nukkunu ollenkaan ja olin sekasin kuin seinäkello.

Olin aamusta asti äkänen kun Pikku Myy ja näytinkin ihan samalta. x)
Tälleen mulle käy, kun mä stressaan tai jos oon treenannu liian myöhään illalla. Eilen en treenannu myöhään, joten mistä mä muka nyt sitten stressaan? Mä vannon, etten just nyt stressaa yhtään mitään. En, en ja EN !

Mä voisin stressata treenejä, mutta miks stressaisin kun ne sujuu ja kisojakaan ei oo ennen syksyä tulossa.
Mä voisin stressata tulevia yo-juhlia, mutta sekin ois turhaa, koska kaikki alkaa olla hyvällä mallilla ja juhlajutut on hankittuina.
Sitten mä voisin stressata pääsykokeita, muttei siinäkään ois järkeä, kun sanaakaan en oo lukenu enkä edes halua päästä mihinkään.
Myös tulevaisuutta ja ens vuotta voisin stressata, mutta nekin suunnitelmat alkaa olla selkeät, vaikka tykkäänkin vastata kaikille, etten muka tiedä mistään mitään.
Ihmissuhteissakaan ei oo suurempia stressin aiheita just tällä hetkellä.

Iso pää, pienet jalat :) Sohva-chillaus, huspois stressit ja muut!
Joten mitä ihmettä täällä tapahtuu?? :D Päädyin siihen, että kun kaikki muu on niin kauheen kivasti tällä hetkellä, niin ehkä kroppa reagoi vaan kovaan treeniin ja stressailee omia aikojaan. Niin sen täytyy olla!

PS. Kattokaa! Mä pääsin Aim Higherin etusivulle siihen yläbanneriin! Tää on ihan vautsi ja oon niin otettu että ne valitsi just mut tohon kaikkien sadan urheilijan joukosta :) Käykää toki kans kattomassa aimhigher.fi

6 kommenttia:

  1. Kertoisit nyt vähän mitä ensi vuonna tapahtuu :) hihi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku en tiiä ja oon iha pihalla :P no ei ku kerron kyl pianpian:)

      Poista
  2. Ehkä sä vaan stressaat koska ei ole mitään mistä stressaa :) et ole ehkä tottunut siihen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se voi olla! Mut ei kai se oo ihmekkään jos kestää tottua, kun eka oli kauhee stressi ja nyt ei enää ollenkaan ja kaikki on tosi hyvin :)

      Poista
  3. Makee toi Aim Higher juttu! Etusivun stara :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Haha kivaa, että kerran elämässä näinkin :)

      Poista