tiistai 7. toukokuuta 2013

Muut meni yli, Muhammed Ali.

Hiphei! Otsikko ei nyt liity mihinkään mitenkään, pahoittelut siitä. Mutta kun oon naureskellu tolle jutulle pari päivää ja en keksiny muutakaan otsikkoa. :D

Mutta asiaan. Nyt oon taas päässy sairasteluiden jälkeen kunnolla treenien makuun ja hyvältä tuntuu :) Paitsi että koko ajan on ihan loputon nälkä :D Mutta oon tosi onnellinen kun pystyn taas treenaamaan kunnolla! Eilen oli kaks hyvää treeniä ja tänään oli myös. Vaikka mua alkaakin nyt kyllästyttää tää, ettei oo koulua eikä oikeen mitään tekemistä, niin on tää kyllä urheilun kannalta ihan täydellinen tilanne. On aikaa keskittyä treeneihin kunnolla ja levätä ja syödä hyvin välissä.
Oli pakko tarkistaa ennen puntille lähtöä, ettei vaan oo jo liian levee selkä. Ei onneks oo niin pysty treenaamaan lisää:))
Ääääää kun ois yks juttu mistä haluisin niin kovasti jo tänne kirjotella, mut ei vielä... ;) Tässä lähiaikoina täytyy sitäkin juttua varmaan kyllä pohdiskella myös täällä blogin puolella, mutta ihan vielä ei.

Sen sijaan laitan muutamia kuvia vielä viime viikolta, kun niitä on jääny laittamatta.

Perjantai oli ihan mahtava päivä. Lämmin kevätsää, kävelyretki hyvän ystävän kanssa, keinu ja liukumäki, syvälliset keskustelut keinuessa... Oli tosi hyvä olla:) Ja pojatkin osaa puhuu syvällisii aina välillä, se on kivaa!
 
Innostuin ehkä liikaakin tosta keinumisesta...
...mut onneks en ollu ainoo :P
Ehkä hienoin kuva mitä oon ottanu!
Miks nykyää ei oo nii isoja liukumäkiä ku sillon ku olin pieni??
Eiku ainii mä en vaa oo enää ite pieni...

Kesä on kohta siks koska on kukkia :))
Retardi hahah :D
Lauantai oli toinen kiva päivä, mutta niitä kuvia laitan huomenna, koska tästä tulee muuten niin kovin, kovin pitkä stoori jälleen kerran.. :)

2 kommenttia:

  1. Mieti mitä julkaset ;)

    Rachel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai lauantailta? joo en pistä mitää noloja älä huoli;)

      Poista