tiistai 21. toukokuuta 2013

Oonks mä oikeesti syöny kaiken tän tänään?

Oon tässä nyt pari päivää siivoillu ja tyhjennelly mun huonetta ja bloggailemaankaan en oo oikeen joutanut. Mutta nyt löyty taas onneks aikaa tällekin touhulle. :)

Mulla on menossa nyt ravintovalmennus part 2. Ekassa osassahan mun piti pitää ruokapäiväkirjaa kolmen päivän ajan (lue lisää siitä täältä klik, klik! ). Tällä kertaa mun pitääkin sitten kuvata kaikki mitä mä syön.

Oon nyt tehny tätä kuvaamista kohta kolme päivää. Joka ilta, kun niitä kuvia siirtelen koneelle, tulee sellanen fiilis, että oonko mä oikeesti syöny ton kaiken tänään? :D Mutta ennen kaikkea on aika siistiä, että oon kuluttanu myös sen kaiken!

Tän päivän kuvasaldoa tulee tässä:

Aamupuuro ja pellavansiemenöljyä
Aamutreenin jälkeen välipala number 1
Lounas (söin siis myös kännykkäni näköjään)
Päivän toisen treenin jäkeen välipala number 2
Päivällinen
Noi kaikki on tänään jo uponnu (+ melkeen 3 litraa vettä) ja iltapalakin on vielä syömättä. On tää urheilijan elämä hurjaa. :)

Syömisen lisäksi tähän päivään on mahtunut muutakin (onneks). Käytiin äitin kanssa tilaamassa kakkuja ja muuta mukavaa mun yo-juliin. Ja sitten oon saanut aikaseksi kaksi hyvää treeniä. Aamun lajitreenissä oli tosi pirteä, vahva ja kaikinpuolin hyvä olo, mitä ei todellakaan tapahdu joka aamu. Toinen treeni oli punttitreeni ja siinäkin tuntu, että energiaa ja voimaa riittäis vaikka muille jakaa. En kuitenkaan jakanu. :)

Nyt tuntuu olevan taas sellanen viikko, kun fiilis on katossa ja en malttais hetkeekään olla paikallaan! Motivaatio vähän joka juttuun on tosi korkeella ja kaikki on kivaa. Mistä näitä fiiliksiä oikeen tulee?? Varmaankin rento viikonloppu ja kavereiden kanssa oleminen on syynä tähän. Kyllä niillä lepopäivillä oikeestikkin on tarkotuksensa. Niin ja kavereilla myös. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti