perjantai 3. toukokuuta 2013

Vappukuvapläjäys!

En oo vieläkään saanu itteäni kunnolla terveeks... Heti jos vähänkin yrittää treenata niin kurkku tulee kipeeks ja oon ihan töttöröö :( Joten eipä auta kun levätä ja tehä muita juttuja. Ja yks niistä jutuista oli VAPPU! Vappu on taas yks niistä asioista, mitä oon aina urheilun takia missannu. Tää oli oikeesti mun eka kunnon vappu jonka muistan. Ja olikin kiva vappu :)

Tästä se lähti. Lupaava oli siis jo alku x)
Manta sai lakin!
Ja ilmapalloja lähti karkuun :(
Mua nauratti koska Miikka oli hauska kuvaaja

Paras yhteiskuva musta ja Miikasta :)
Käytiin Riikan kanssa kuvailemassa korkeella...

...ja se oli kivaa koska Riikka on kiva <3

Tuuli ja sitten hiukset lens ja sekin oli kivaa
Seuraavana päivän mentiin piknikille
Ei oltu ainoita...

Piknik-seuraa :)
Lisää seuraa:) Ja mulle tehtiin näköjään jekku!

Pienenä mullakin oli aina tollanen:)


Serpentiinileikkejä :D

Riikka teki mulle ihan super hienon vappuletin!

Hahaa hyvä pullonpiilotusyritys Riikalla :D
Mä oon niin teinixx :D
Että semmosta:) Nyt tiiän mitä vappuna tapahtuu! Tai siis mitä muuta kun sulkapallokisoja... :D

Oon tässä lähipäivinä kuvaillu kovasti, joten kuvia on tulossa pian lisää! Pikku kokkailusessiokin oli tänään, joten siitäkin pian lisää ;) 

Vielä kun treenaamaan pääsis niin aijjai kun elämä ois ihanaa! Mutta rauhassa nyt vaan niin enköhän mä pian jo pääsekkin. Siihen asti luen kivoja kirjoja, nautin kivasta kevätsäästä ja ennen kaikkea vietän aikaa kivojen ihmisten kanssa! :)

4 kommenttia:

  1. Tästä tuli niiiiin hyvä mieli! KIITOS! <3
    -Rachel

    VastaaPoista
  2. hei vähäks ihanat kengät sul tos mantalla :)))
    Siiri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mä tykkään niistä kans kovasti:)

      Poista