perjantai 17. toukokuuta 2013

Ylioppilaskin voi käyttää lasten shortseja


Siinä se nyt on! Musta tulee oikeestikkin ylioppilas! Tää tyttö on nyt kovin kovin kovin iloinen :) Ja lopullinen rivi on seuraavanlainen: E, L, E, E ja E. Oonko hikke vai hikke?? Oikee vastaus on, etten kumpikaan! Oon vaan niin hillittömän fiksu ;) Pientä sydämentykytystä aiheutti toi kirjekuoren avaaminen ja myös se, kun huomasin että äikkä oli tippunu 8 pistettä! Kaks pistettä vajaa L vaihtu siis kolme pistettä yli E:hen, mutta onneks siis pysy E kaikesta huolimatta. :)

Nyt siis on lopullisen varmaa, että ne juhlat on tulossa! Kaikki alkaa olla suunniteltuna ja tekoripsiäkin oon kerenny jo kokeilla :D
 
Treenit on sujunu tosi hyvin! En nytkään malttais millään oottaa, että pääsen taas treenaamaan, mut harmi vaan, että tällä viikolla on ohjelmassa enää yks treeni huomenna. Mutta onneks on muuta kivaa tiedossa viikonlopulle ja maanantaina pääsen taas sitten treenaamaankin lisää. :)

Mulla on ollu tässä jo parina päivänä ohjelmassa mun huonees suursiivous, mutta vieläkin se on jostain syystä kokonaan alottamatta... :D Eilen siivousta tärkeemmäks nous lukioiden välinen pesäpalloturnaus, johon lähdin ihan spontaanisti mukaan kun mua siihen keskiviikkona pyydettiin. Oli kyllä superkivaa! Tyttöenergiaa ja tsemppiä riitti ja tottakai me märskyn sporttitytöt hoidettiin kulta kotiin ;) Hyvä päätös mun lukiovuosille!


Tänään olin jo alottelemassa siivousta, mutta sitten tulikin kaverilta käsky, että nyt keskustaan ja shoppailemaan! Eipä siinä auttanu muu sitten :D

Löysin itelleni uudet treenishortsit kesäks. Oon kaipaillu sellasia tässä nyt viime aikoina ja nyt onneks löysin hyvät (ja halvat :p)! Mulla oli tosi upee taktiikka shortsien löytämiseen: Stadium ja pikkupoikien osasto! :D Eli siis lastenosastolta ostin kokoa 122-128cm olevat poikien shortsit ja hintakin oli vaan 9,90e. Kuulemma oon outo, mutta mun mielestä noi toimii oikein kivasti :)





















Hyvää viikonloppua kaikille!! :) <3

2 kommenttia:

  1. Ite teen aina samal taval noi sortsi jutut ku naisten jotka on liia lyhyit maksaa kolmen kertasen määrän..
    Suliksen pelaaja

    Ps tsemppii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on niin totta et ne on tosi lyhyitä ja ihan ylihintasia!

      Kiitti :) <3

      Poista