maanantai 24. kesäkuuta 2013

100. blogiteksti! Ja ens vuoden suunnitelmia

Hihii tää onkin mun laskujen mukaan sadas postaus, jonka julkasen täällä blogissa! Enpä olis rehellisesti sanottuna uskonut, että jaksaisin ikipäivänä blogia edes kirjotella paria viikkoa pidempään. Jotenka siis hyvä minä!:))

Mutta nyt tulee asiaa ens kaudesta! Oon täällä blogissakin monesti pohtinut mun tulevaisuuden suunnitelmia. Tai siis lähinnä sitä, että niitä ei ole. Muutama kuukausi taaksepäin kaikki oli hirveen raskasta ja stressi oli kamalaa. Kyllä mä tiesin koko ajan silloinkin, että asioilla on tapana järjestyä. Mutta siltikään en vaan millään uskonut sitä ja luottanut siihen. Nyt vaan ihmettelen, että miksi ihmeessä en voinut uskoa sitä! Syvä huokaus.

Mutta vaan yks huokaus ja sitten eteenpäin.:) Ja voinkin iloisena ja ylpeänä ilmoittaa, että nyt mulla on suunnitelmia! Näillä näkymin elokuun alussa astelen reippaana lentokoneeseen, joka kuljettaa mut Kööpenhaminaan. Sieltä matka jatkuu junalla kohti Odensea ja sinne mä sitten jään. En kuitenkaan kokonaan.


Mä oon koko ajan miettiny sitä, etten mitenkään voi kokonaan muuttaa pois Suomesta. Mulla on täällä äiti, isä, veli, mummit ja kummit, ystävät, kaverit, tuttavat, tuttavien tuttavat, oma sänky, tutut rutiinit, rakkaat lenkkipolut, kesämökki... Niin, en nyt ala sen enempää luettelemaan, kyllähän kaikki tietää suurin piirtein mitä elämään kuuluu. Ja sehän mulla just onkin täällä Suomessa - mun koko elämä.

Senpä takia en aio jättää Suomea kovin pitkiksi ajoiksi kerrallaan tulevallakaan kaudella. Tuun olemaan Odensessa muutamia viikkoja kerrallaan ja välissä palaan Suomeen aina pariks viikoks. Reissaamista tulee melko paljon, mutta tiedän kuitenkin, että tää on mulle paras ratkasu näin. Ja sitä paitsi onneks lennot HEL-CPH-HEL on vaan 86€ kun ajoissa varaa! ;)

Rahahuolia helpottaa myös se, että mulle on oltu hirveen kilttejä siellä päässä. On järjestetty halvat asumiskustannukset ja treenimaksutkaan ei onneks oo maailman korkeimmat. Tai en kyllä tiedä, kuinka paljon maksaa maailman kalleimmat treenit, mutta sen tiedän, että mun treenimaksut tulee olemaan erittäin kohtuulliset. Asumaan pääsen jonkun perheen luokse, vähän host family -tyyliin. Tottakai oma tupa ja oma lupa olis kiva, mutta tää on paaaaljon parempi kuin hyvä ratkasu siihen asti, kunnes voitan lotossa.

Myös kisamatkat tuun näillä näkymin reissaamaan Tanskasta käsin, jolloin säästän lentokuluissa. Köpiksestä kun on aika paljon halvempaa lentää eri puolille Eurooppaa kuin mitä Helsingistä. Yritän myös varata koko syksyn lennot todella hyvissä ajoin, ehkäpä jo tällä viikolla ainakin osan niistä. Vaikka säästänkin tällä tavalla tosi paljon, niin mua pelottaa jo nyt se, miten satoja euroja häviää tililtä ihan tosta noin vaan...

Mulle noi kiiiiitos!
No mutta, kaiken kaikkiaan oon aikas innoissani tästä Tanska-kuviosta!:) Tai siis ainakin melkein joka päivä oon. Paljon on vielä ajatuksia herättäviä juttuja ja toisinaan tuntuu, ettei tää oo millään tavalla järkevä idea. Lopetan nyt kuitenkin tän postauksen tähän ja lähden treenaamaan! Kirjottelen sitten huomenissa enemmän niistä fiiliksistä tähän liittyen. :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä Airi! :) nähdään keskiviikkona!

    N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) jep huomenna nähään, niin kivaa että oot täällä taas! :)

      Poista