torstai 27. kesäkuuta 2013

Juhannusta kuvina

Heipä hei! Nyt seuraa joukko kuvia mun juhannuksesta. Mun juhannus sujui tosi rauhallisesti vanhempien kanssa mökillä. Muuta treeniä en niiden kolmen päivän aikana tehnyt kuin yhden kevyen lenkin ja yhden kuntopiirin. Se oli tarkoituskin, koska mun juhannuksen urheilullinen päätavoite oli palautuminen. Ja siinä mä onnistuinkin! :)


Heti ensimmäisenä mökkipäivänä halusin heti lähteä pyöräretkelle luontoon etsimään metsämansikoita. Ja löysinkin ihan kivasti! Sitten tein raejuustopohjaista vaniljajätskiä ja se oli niiiin hyvää noiden mansikoiden kanssa :)





















 Perjantai-iltaan kuului tietenkin myös kokko! Omaa ei tehty, mutta lähdettiin veneretkelle katselemaan kokkoja. Matkalla tuli poliisi vesiskootterilla vastaan ja iskän piti puhaltaa, koska se ajoi meidän venettä. Poliisisetä oli tosi mukava ja etenkin sen jälkeen kun iskä puhals nollat. :)


 Keräsin myös kukkasia tyynyn alle yöksi siinä toivossa, että näkisin yöllä unessa mun tulevan miehen. Eipä taika toiminu! Tai voi olla että toimikin, mutta en vaan muista yhtäkään henkilöä mun unesta. Siinä unessa mä lähdin Viidakon Tähtöset -ohjelmaan Zambiaan, mutta olin koko ajan yksin :(
(Naamasta syytän hyttysiä! Tai siis lähinnä noista punasista turvonneista kohista, loput on jonkun muun vika :D)
 Onneksi kuitenkin saatiin seuraavana päivänä verkolla pari kuhaa, se lievitti unen aiheuttamaa pettymystä!













Sain myös kunnian maalta mökin yläkerran tai vintin tai mikä se nyt onkaan. Värinkin sain valita ihan ite ja tollanen siitä tuli! Tästä lähtien nukun vaan tuolla ja unelmoin kaikkea pinkkiä ja hattaraa (tytöt kyllä ymmärtää varmasti!) :)
 

Siinä vielä pari kuvaa kokkoretkeltä. Niin kaunista, että melkein unelmoin pinkkiä ja hattaraa jo veneessä noita katellessa! <3

Kaiken kaikkiaan mun juhannus oli oikein ihana ja rentouttava! Tuli nukuttua, syötyä ja palauduttua tosi hyvin. Grilliruokaa sain joka päivä ja ahh se on niin namnam! Ruokakuvia en sen ihmeemmin jaksanut räpsiä, luulen että niitä näkee joka paikassa ja joka päivä ihan tarpeeksi muutenkin.. :D

Loppukevennykseksi kuva mun paidasta maanantaiaamun treenin jälkeen:


Hyiiiii tuli hiki! Se on kai merkki, että keho oli saanu hyvin ravintoa viikonlopun aikana ja aineenvaihdunta puski täysillä :p Mutta hyvä näin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti