lauantai 8. kesäkuuta 2013

Leppoisa lepopäivä

Tänään vietin tosi kivan treenivapaan päivän. Oikeasti lepopäivä olis ollut vuorossa vasta huomenna eli sunnuntaina, mutta eilen illalla päätinkin, että siirrän punttitreenin sunnuntaille ja vietän lepopäivän jo tänään. Se olikin sitten ihan mahtava idea. Sen takia se oli mahtava, koska tänään kun heräsin, oli mun jalat melkeen kosketusarat. Tehoja on siis vissiin saatu tän viikon treeneissä irti, kun tollaset jumit oon saanu aikaseks. JES :)

Tämä päivä sopi lepopäiväksi muutenkin tosi hyvin, koska mulla oli tiedossa paljon kivaa ohjelmaa. Ajeltiin ensin Porvooseen syömään sukulaisten kanssa. Mun Mummi täytti pyöreitä vuosia ja sen kunniaksi mentiin lounastamaan.

Ravintola oli ihana ja ruoka superhyvää. Mä bongasin listalta heti jotain ihan mahtavaa: poroa, bataattia ja leipäjuustoa! Senhän tietenkin sitten valitsin, mutta harmi vaan kun unohdin kokonaan ottaa kuvan mun annoksesta.


Syömisen jälkeen kierreltiin vähän sitä vanhaa kaupunkia. Se oli tosi kiva ja nätti kaupunki, sellanen söpö kesäkaupunki. En ollutkaan ennen käynyt siellä.

Ensin mulla oli pilkullinen mekko...
...mutta kun me kierreltiin niitä pikkusia putiikkeja niin löysinkin maailman ihanimman pitsimekon! :)

Tykkään tosta mekosta nyt tosi kovasti!
Löysin myös tollasen jutun, jonka päälle tietenkin piti päästä pelleilemään :D
Mukulakivikaduista tykkäsin myös ja nekin selkeesti musta, koska ne näytti mulle sydämen <3
Ihastuin kyllä Porvooseen kovasti! Samoin kun mun uuteen mekkoonkin ihastuin <3

Kotiin kun meinasin päästä, niin en päässytkään, koska mut jätettiin kyydistä metroasemalle. Mutta ihan vaan siksi, että itse halusin niin. Koska mua odotti kaks kivaa tyttöä Kaivopuistossa! :)
Loppuilta menikin mukavasti Kaivarissa istuskellen ja tottakai juoruillen, mites muutenkaan :P
Riikka (ja Hiljan varjo) ! :)
Taas yks hyvä päivä takana ja eihän tässä voi muuta kun ilonen olla. :) Jalatkin alkaa tuntua vähän paremmin palautuneilta, joten kohta pääsee taas treenaamaan kovaa! Tää päivä oli selkeesti taas yks todiste siitä, että lepopäivillä on tärkeä merkitys niin kropalle kuin mielellekin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti