sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Onnellinen ylioppilas

Mä oon nyt ylioppilas! Eilen sain painaa lakin vihdoin päähän ja juhlia oikein kunnolla! Aamu alkoi tosin kauheella kriisillä (:D), kun irtoripset ei vaan suostunu pysymään millään ja meikkikään ei halunnut onnistua. Kitisin äitille, että "mä en oikeesti oo ikinä ollu näin ruma!!!" mutta onneks onnistunut kampaajakäynti lievitti vähän tuskaa ja lopulta olin ihan tyytyväinen kuitenkin :D

Lisää kuvia juhlista tulee myöhemmin, heti kun saan ne itelleni. Oli kuitenkin mahtava päivä, varmaankin yks mun elämän parhaista päivistä. :) Meillä kävi paljon ihania ihmisiä, sain aivan ihania lahjoja ja kakkua ja muuta hyvää sain tungettua masuun about 8 ja puol kertaa enemmän kun ois ollu tarpeeks. :D

Lahjaks sain rahaa, lahjakortteja, muutamia ihania astioita, pari kivaa korua ja sitten erilaisia sellasia niinkun "elämys"-juttuja. En voi käsittää, miten mun kaverit ja läheiset osaa yllättää näin kivasti! Oikeesti miettikää, mä pääsen lentämään kuumailmapallolla! Mua myös itketettiin skumppapullolla, johon oli liimattu mun kuva ja kirjotettu ihan ylikauniita sanoja musta :') Ratsastustakin pääsen kokeilemaan, kesäteatterissa käymään ja nauttimaan jalkahoidosta ja hieronnasta. Ihan mieletöntä :)

Vaikka lahjat oli upeita ja ruoka hyvää, niin kaikesta parasta mun päivässä oli kuitenkin ihmiset. Sukulaisten, ystävien ynnä muitten kanssa oleminen oli niin kivaa. Mulla on vaan oikeesti niin mahtavia ihmisiä mun elämässä!! :)

Kuvat on siis vielä toistaseks mun ulottumattomissa (eli iskän koneella) mutta joitakin kuvia otin illan menoista mun omalla kameralla. Iltaa oli siis tarkoitus jatkaa keskustassa jossakin baarissa, mutta ikärajat oli tyhmiä ja ei oltu valmiita maksamaan 20e että päästäis sisään. Tultiinkin lopulta takas meille.
Oltiin Jennin kanssa tyylikkäitä ;)

Sitten laitettiin piknik pystyyn takapihalle...
...ja alettiin pelata tytöt vs. pojat Trivial Pursuitia !
Hunks-skumppa kruunas tietenkin tunnelman (kiitos Riikka!) :)
Tiimi AntsaOskuMikki voitti tiimin AiriJenniSiiri, mutta joskus kai se sokeakin kana löytää jyvän :))
Yöllä nukkumaan mennessä olin tosi onnellinen ja tänäänkin oon fiilistelly eilistä. Mä oon nyt ylioppilas ja sain viettää upeimman mahollisen päivän ja ihanat juhlat. :)

Huomisesta alkaen meenkin sitten valmentamaan pikkusia liikuntaleirille ja huomenna myös alkaa kesätreenikausi, jesjes! :)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nooh, jos nyt ihan rehellinen oon niin ei kovin hyvältä :D mut onneks pullo oli sit sitäkin hienompi :D

      Poista
  2. Kuin arvasinkaa et se on jotain ihan kamalaa :D Varotinki tosin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän sä varotit ja olihan se joo ihan arvattavissa :D

      Poista