tiistai 4. kesäkuuta 2013

Ylppärikuvapläjäystä ja muuta höpinää

Lasten liikuntaleirin vetäminen on kyllä varmasti yks maailman rankimmista hommista. Joka päivä kun kuus tuntia lapsosten kanssa touhuaa ja yrittää komentaa niitä ja siihen lisäksi vielä pari kertaa päivässä treenaa, niin voin sanoa että illalla tulee uni helposti. :) En kuitenkaan valita, tykkään tosta hommasta ja tänä vuonna lapset on ihanan positiivisia ja tsemppaa hyvin!

Tykkään hirmusesti myös siitä, miten hauskoja juttuja lapset laukoo ja mitä tyhmyyksiä ne kyselee. Tottakai se on välillä rasittavaakin kyllä.. :D Tänään esimerkiks mun päivää piristi pikkunen poika, joka tuli halaamaan ja sano, että mä oon ihana. Toinen poika sano, että mä oon niin laiha, että musta tulee ihan varmasti tv-juontaja. Vaikka mä oonkin ihan normaalikokonen enkä mitenkään erityisen laiha, niin olihan toi logiikka silti aika mahtavan hauska :D

Nyt alan olla sen verran väsy, että voisin kohta jo painua unten maille. Huomenna aamulla on tavoitteena olla puntilla klo 7.00 ja siitä sitten ehtiä ysiks taas valmentamaan pikku leiriläisiä. Ei maistuis toi aikanen puntti, mutta kun kaks treeniä ois hyvä saada huomennakin aikaseks niin kaipa tää on taas urheilijan valinta osa 16934 ;)

Tähän loppuun pistänkin niitä ylppärikuvia, joita viimeks lupailin :)

Jännitin vähän etukäteen että mitä jos kompuroin lavalla... :D
Joku huus mulle "wuhuu!" ja käännyin kattoo
Että mä näytän onnelliselta :D
Ja entäs tässä sit! "Äiti kato mul on nyt lakki päässä!!"
Oskuuu <3
Hilja <3
Kivoja! <3
Lisää kivoja! <3
Ja taas yks kiva! <3
Ja nääkin! <3
Pakollinen epävirallisempi versio :D
Ps. Anteeksi tuhannesti näistä tuhannesta kuvasta, jotka kaikki on musta vaan. Yritän olla jatkossa ainakin tuhat kertaa vähemmän itserakas x)

2 kommenttia:

  1. Nää kuvathan oli tosi ihania! Oot ollu kyllä tosi nättinä!<3

    VastaaPoista