maanantai 1. heinäkuuta 2013

Eilen oli sunnuntai. Ja paras sellainen.

Selkäkipu on jo parempaan päin, mutta vielä ollaan kaukana täydestä treenikunnosta. Että mua harmittaa! Kevyttä treeniä saan onneks jo tehtyä, mutta tosi paljon joudun soveltamaan treeniohjelmaa. Ja nimenomaan korostan termiä soveltaa, koska pää ei kestä ajatusta treenien väliin jättämisestä tai treenien helpottamisesta. :D

Viikonloppukin meni treeneistä lepäillessä, mutta onneks oli paljon muuta kivaa ohjelmaa. Eilinen oli taas vaihteeksi ihan mahtava päivä, sellanen joita haluan mun elämään usein: kavereiden kanssa olemista, hyvää ruokaa ja paljon naurua. :)

Jostain syystä tällasten postausten julkaiseminen mietityttää aina. Pyrin keskittymään täällä blogin puolella mun urheilu-uraan ja senpä takia jauhankin enimmäkseen urheiluun ja urheilulliseen elämäntapaan liittyvistä jutuista. Kaikki varmaan kuitenkin toivottavasti tajuaa, että elämään kuuluu muutakin. En ehkä ole täydellinen urheilija, kun juon lasin skumppaa silloin tällöin ja teen muutakin "ylimääräistä hauskaa". Toisaalta sekin on mulle tosi tärkeää. Eikö olis huolestuttavampaa, jos mulla ei olis mitään elämää urheilun ulkopuolella?

Joten tässäpä tulee kuvia mun täydellisestä sunnuntaipäivästä:
Aamupäivällä käytiin tyttösten kanssa kiertelemässä ympäri Helsinkiä
<3 ihanat :)



Löysin kirpparilta maailman kauneimman lippiksen! Siis kauHeimman.
Ruokaa piti tietenkin myös saada! :p
Ja jälkkäriks Frozen Youghurtia joka on superhyvää! :)
Kivan aamupäivän jälkeen tulin kotiin hymy huulilla. :) Sitten stressasin hetken poikahuolia mun veljen kanssa. :D On kyllä ihan mahtavaa, kun omistaa isoveljen, jonka kanssa voi keskustella ihan kaikesta ja jolta saa aina selkeet vinkit, miten pitää toimia!

Juoruilun ja stressailun jälkeen päädyin lähinnä siihen, että miehet on vaikeita eikä niitä tarvikkaan ymmärtää. Onneksi kuitenkin pari poitsua (+Riikka!) oli tulossa meille illaksi, että sain taas opetella ymmärtämään. :D Nää kyseiset pojat on kyllä oikeesti tosi kivoja ja ihania, joten niitten kanssa en joudu vaikeuksiin. :)
Ja sitten alkoikin grillailu meijän korkealaatuisella grillillä!
Riikka toimi grillimestarina ;)
Tytöille bataattia, kesäkurpitsaa, ruisleipää...
...ja avokado-raejuusto-levitettä!
"Hei tungetaan meijän makkarat Airin suuhun!" "Mitä sä sanoit???"
:D urpot <3
Olin vissiin aika onnellinen tosta avokadoruisleivästä? :D
Romanttinen kääretorttuhetki :)
Skumppakin saatiin auki vaikkei tässä ehkä siltä näytä :D
Vihaan mun kättä ja itteäni ylipäätään tässä kuvassa, mutta keskitytään skumppaan ja hyvään porukkaan! :))
Nyt ajattelin lähteä kokeilemaan ihan varovaisesti pientä juoksulenkkiä ennen kuin pari kaveria saapuu jälleen piristämään mun iltaa! :) Tällä hetkellä mielessä on vaan yksi juttu: selkäni, ole kiltti ja anna mun juosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti