lauantai 13. heinäkuuta 2013

Kuvapläjäys!

Hejsan! :)

Yks tosi tärkeä asia, minkä oon tässä bloggailun myötä oppinut, on se, että kamera on oltava mukana kaikkialla. Ja kuvia on myös otettava ihan kaikesta. Kamalin tunne on se, kun kameran akku on loppu tai latausjohto kadoksissa. Muut bloggaajat ehkä tietää tän tunteen ja ymmärtää mua hyvin... :D Mutta kaiken kaikkiaan hyvien hetkien tallentaminen on kuitenkin mun mielestä tosi mahtava juttu! Ja tän blogin selaileminen jälkeenpäin tuntuu kanssa kivalta ja tulee iloinen olo kun kattelee kuvia. :)

Tässäpä siis taas kasa kivoja hetkiä viime viikolta:
Alotus tietenkin ruokakuvalla :P Oon rakastunu protskulettuihin!
Oonkin kehitellyt erilaisia reseptejä, joista mahdollisesti lisää myöhemmin ;)
Näin käy, kun tytöt grillaa... :D Ja lopultahan ruuat kypsennettiin paistinpannulla mutta ei siitä sen enempää x)

Joku oli vissiin järkänny mulle ja Hiljalle häät <3
Sitten oli Lintsi-päivä kolmen hönön kanssa :)
Mä kastuin :(
Päästiin kuvaan tollasen örkin kanssa...
...ja mä myös tollasen!
Mun tulevassa kodissa on sit tollanen vessa!

"sä oot yks hauskimmista idiooteista mitä tiiän" :)
Love this girl <3
Love these girls <3
Ja sitten oli Heureka-päivä!
Med min Rachel :)
Tehtiin ihan omat rahat
Ja riehuin tottakai heti kun oli tilaisuus :D
Hih söpö x) <3
Ja koska paras tapa lopettaa postaus on tietenkin ruokakuva, niin tässä tulee! Lauantai oli mun herkkupäivä ja päätin syödä mitä tekee eniten mieli. Jo torstaina haaveilin valkosesta riisistä ja juustosta sekotettuna (nii-in, ihan perus joo :D), joten sitä piti sitten saada! Oli muuten aika pahaa, mutta ainakaan enää ei tee mieli sitä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti