tiistai 16. heinäkuuta 2013

Mistä motivaatio?

Heipä hei!

Keräilen tässä just itteäni semirankan aamutreenin jäljiltä ja yritän saada jostain kaivettua motivaation intervallitreeniin. 3x1200m, 3x800m ja 3x400m odottaa... Tiiän kuitenkin ihan hyvin, että ei ne millään muulla kun juoksemalla tuu tehtyä ja kukaan ei voi niitä mun puolesta juosta. Mutta kun ei kukaan sais ikinä tietää, jos skippaisin tänään juoksemisen! Ja sitä paitsi mä haluun pelata sulkapalloa, en juosta! Miten urpoa on oikeesti juosta vaan kenttää ympäri! Niin no, tiiän kuitenkin ihan hyvin, ettei mun oma pää anna periks ja kohta juoksen urpona ympyrää kentällä. :D

Motivaatiota saan siitä, että ehkä paras fiilis ikinä (paitsi rakkaus ja ystävyys on vielä kivempia!) on mun mielestä hyvän treenin jälkeinen olo. Pitää nyt vaan muistella vähän sunnuntaita, jolloin 3,5 tunnin tehokkaan treenailun jälkeen oli just sellanen hyvä olo! Kaiken kruunasi vielä uintireissu ja mahtavat hyppykuvat ;)

Tää on niitä sen "rantakuntoon 2050"-kategorian kuvia :)
Ehkäpä mä saan nyt tän valituksen ja motivaation ettimisen jälkeen nostettua pepun tästä penkiltä ja lähdettyä juoksemaan. :D Mä pääsen vielä olympialaisiin, en hyydy ratkasevassa pisteessä, oon kestävämpi ja vahvempi kuin muut, jaksan ihan mitä vaan...kunhan vaan tänään juoksen täysiä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti