keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Tehoja mulle, kiitos!

Heipä hei! :)

Selkä alkaa hiljalleen olla taas treenikunnossa ja senpä takia mun olokin on kuin uudesti syntyneellä. Pientä kipuilua kylläkin on selässä vielä, mutta kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen, että tunnun selviävän tästä näinkin vähällä. Jos tästä jotain positiivista seurasi, niin ainakin keskivartaloa on tullut jumpattua ja vahvistettua isosti viime päivinä!
Valittelin mun kaverille siitä, miten paljon joudun tekemään keskivartaloa nyt selän takia ja se sano tosi osuvasti, että "ei kukaan minkään selän takia keskivartaloa tee, hei haloo kyllä mä tiiän minkä takia sä sitä jumppaat!" Väitin kovaa vastaan että joojoo, selän takia pelkästään. Mutta äsken kun löysin itteni peilin eestä ottamasta tota ylläolevaa kuvaa, aloin miettiä uudestaan... :D Mutta hei, antakaa mulle anteeks :D
Ja oonhan mä masua treenannu myös ahtamalla sen aina välillä tosi täyteen hyvää ruokaa :p
Toinen syy ton kuvan ottamiselle on varmaankin se, että mä alan vähitellen tulla punttikammoseks. Tuntuu, että voima tarttuu kyllä hyvin tällä hetkellä ja saan nostettua aina vaan isompia rautoja puntilla. Kuitenkin huolettaa vähän se, että massa on voimaa ja voima massaa... Mitä jos mä paisun ihan kauheesti??!?! :D Nojoo, toisaalta en välitä siitä ihan hirveesti niin kauan kuin mun on hyvä olla ja pelit kulkee. Ja ainakin tällä hetkellä on hyvä olla, pelit sujuu, enkä nää peilissäkään paisunutta possua, joten antaa mennä! :)

Kuitenkin helpottaa tieto siitä, että treeniohjelma vaihtuu. Enää ei tule puntilla pitkiä sarjoja (ne on niitä, mitkä kasvattaa isot lihakset!), vaan saan alkaa tekemään pelkkiä nopeusvoima- ja maximivoimatreenejä. Myös muissa treeneissä haetaan nyt tehoja alkukesän pitkäkestoisten "jyystötreenien" jälkeen. Jesjes, tykkään kovasti! :)

Voisinkin tehdä seuraavaksi tarkemman postauksen ihan erikseen mun tän hetken treeniohjelmasta. Sitä siis luvassa heti kun taas ehdin koneen ääreen! :)

Nyt iltapalaa ja kohta vois jo käydä unille, on nimittäin menny viime aikojen nukkumiset taas ihan miten sattuu ja uni maistuis......... :D
Nyt ei muuta kuin ADIOS! :)

2 kommenttia:

  1. Hyvin sä oot kyllä tota keskivartaloo treenannu, ei sen väljä mikä se isoin syy siihen treeniin on!! ;)
    Tosi hyvä, että selkäs on menny hyvään suuntaan! :)

    - http://ilovepassions.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitti :p Joo mäkin oon niin ilonen että pystyn taas treenailemaan normaalisti! :)

      Poista