perjantai 12. heinäkuuta 2013

Vihdoin!

Jes, nyt vihdoin on aikaa bloggailla! Tulin juuri kotiin mökiltä, missä vietin pari päivää flunssan kourissa lepäillen ja yrittäen kovasti tervehtyä.
Olin mustikassa, ihan kirjaimellisesti niinkun sormista huomaa!
Kalassakin olin, mutta en ihan niin kirjaimellisesti
Junan vessan teksti nauratti, koska oon niin kypsä ja fiksu ihminen :)
 Syy tälle mun postaamattomuudelle on pitkä tapahtumaketju, joka alkoi kivasti mutta loppui ikävästi. Viime viikolla olin siis buukannut päivät ihan täyteen ohjelmaa. Oli jätskitreffiä, lounastreffiä, leffailtaa, Linnanmäkeä, grillailua, brunssia, Heurekaa ja mitä vielä.....ainiin no kaks treeniä joka päivä tietenkin. Oli siis aivan superi viikko, nautin kauheesti kun oli paljon tekemistä ja kivoja ihmisiä! :) Senpä takia en konettakaan kerenny edes avata moneen päivään.

Olis kuitenkin vissiin tosi tärkeää muistaa nukkua ja syödä myös paljon. Ne tais jäädä liian vähälle, kun sykin menemään paikasta toiseen. Ja sitten mä pamahdin kipeeks ja olin ihan että höh! Kunnon kuumetta ja pahaa tautia ei onneksi kuitenkaan tullut, mutta treenit jouduin jättämään pariks päiväks, kun sydän alko sykkiä ja päässä pyöriä pienestäkin rasituksesta.

Mökki on kuitenkin paras paikka parannella itteään ja nyt oon taas back in business! :) Palailen heti huomenissa kera kuvien, joita en oo tänne kerenny vielä laittaa. Jos vaan löydän mun kameran johdon, joka on mennyt piiloon...

Mutta nyt otan oppia mun virheistä ja meen nukkumaan ajoissa! :)

2 kommenttia:

  1. Hei laitoiks sä ton junavessateksin 9gag:ii? Koska mä näin sen siellä!

    VastaaPoista
  2. En oo kyllä laittanu!:D noloa ehkä mut pakko myöntää et mun eka reaktio oli et mikä 9gag??:D

    VastaaPoista