maanantai 5. elokuuta 2013

Lentokenttäterveiset!

Oijjoi siitä onkin jo pitkä aika kun mä oon viimeksi päässyt kirjottelemaan lentokenttäterveisiä! Mutta täällä mä nyt istun. Onneks en oo yksin, mulla on nimittäin matkaseuraa! Ette ikinä arvaa kenen kanssa lähdin reissuun ;)
Mun rakas MERLY! <3 :D
Joku voi ajatella että vähän lapsellista ottaa oma nalle mukaan, mutta hei miettikää nyt: ketä muutakaan mä halisin? :D Oon ihan varma, että Merly tulee pelastamaan mut monelta yksinäiseltä hetkeltä. :)

Kohta onkin aika tepastella reippaasti koneeseen ja valmistautua istumaan nätisti noin 100 minuuttia. Sen jälkeen vielä junassakin pitää viihtyä 126 minuuttia. On vähän jännä fiilis voin kertoa! Onneks laukku pääs mukaan ilman lisämaksuja, vaikka painoikin 24,7 kiloa :D

Mutta eipä tässä kai muuta kun ipodista fiilistelymusat korville ja sitten adios Suomi ja Tanska here I come! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti