sunnuntai 25. elokuuta 2013

Livet er godt!

Kolme viikkoa alkaa olla takana täällä Odensessa. Nyt tajuan, että kolme viikkoa taitaa olla melko lyhyt aika ihmisen elämässä, koska täähän on mennyt ihan kauheen nopeesti. Tykkään niin kovasti olla täällä ja välillä mietinkin, että miks en oo aikasemmin jo tullut ja miks ihmeessä jännitin niin paljon tänne tuloa! :D Vaikka onkin ihan parasta päästä käymään kotona, odotan silti myös jo tosi paljon, että pääsen takaisin tänne.


Eilinen oli vapaapäivä treeneistä, mutta mä en halunnut vapaata pitää. Ei ollut sille mitään tarvetta, koska tää viikko ei muutenkaan ole niin kova ollut Bulgarian seikkailuista johtuen. Sainkin onneksi treenikaverin aamuksi ja sitten tein omatoimisen puntin. Senkin opin eilen, että kun täällä on vapaapäivä ja seuraava aamukin on vapaa, niin sitten "ulkoillaan". :) Mulle se ei tietenkään tarkoittanut alkoholillista ulkoilua ja tulinkin melko ajoissa kiltisti kotiin.



Kävin kuitenkin muiden mukana kattelemassa H.C. Andersen Festivals -tapahtumaa ja valoshowta. Oli ihan huikea! Kaikesta hauskempaa teki meidän mukana roikkuneet venäläispelaajat, jotka oli ehkä nauttinu muutaman taikasienen liikaa... Treeneissähän niitä ei oo kauheesti näkynyt ja oon kuullut, että hauskaa on ollut muinakin iltoina. No ei kait siinä, kukin tyylillään. :)
Slovenian poika, joka kerto mulle heti avoimesti, että se on hulluna blondeihin. Meinasin juosta karkuun. :D
 Nyt lähden vähän juoksentelemaan mun lemppari paikkaan täällä ja illalla pääseekin taas pelaamaan kovia matseja. Ja, hyvät naiset ja herrat, HUOMENNA MÄ TUUN KOTIIN!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti