tiistai 27. elokuuta 2013

Mä makoilen kotona, kirittäkää te Riikkaa!

Moi :) 

Nu er jeg hjemme igen eli siis nyt olen kotona jälleen! Laskeuduin eilen lentokentälle kello 16.00 ja kello 17.03 olinkin jo hallilla treenaamassa. Tää aamukin alkoi iloisesti sulkapallon merkeissä heti kello 7.45 :) Kotihalli, tai oikeastaan -hallit, tuntukin yllättävän vierailta ja on myös hassua treenata ja saada ohjeita suomen kielellä. Ihan hullua, että huomaan tällasta jo kolmen viikon jälkeen. Herää kysymys, että kuinka pihalla mä tuunkaan olemaan sitten seuraavan kuuden viikon Tanskailun jälkeen..! :D

Nyt mä makoilen hetken kotona sohvalla ennen seuraavaa treeniä ja haluankin kertoa jotain paljon tärkeempää kuin mun omat perus höpinät! Nimittäin mulla on yksi tosi kiva kaveri. Tai siis on mulla enemmänkin niitä kuin yksi. Mutta tää kyseinen yksi varastaa tällä kertaa erityishuomion, koska se tarvitsee nyt kiritysapua!


On nimittäin kehitetty sellainen urheiluun suunnattu yhteisörahoituspalvelu kuin Kiririnki. Vaikka mä en tässä siis millään tavalla ole mukana, niin mun mielestä on aina tosi hienoa, kun Suomessa harjoitetaan tällasta toimintaa. Siksipä mä suosittelenkin käymään tutustumassa systeemiin heidän nettisivuillaan täällä, klik! 


 Ja asiahan on siis sillä lailla, että mun rakas ystäväni Riikka on päässyt mukaan Kiririnkiin ja tarvitsee kovasti kiriapua! Riikka, samalla tavalla kuin mäkin, tähtää huipputuloksiin sulkapallokentillä. Voin tosin paljastaa, että myös kenttien ulkopuolella tää tyttö on kyllä ihan huippu jo valmiiks :) 


Koska kyseessä on mahtava ihminen ja koska mä tiedän, miten paljon kaikkien kiritysapu Riikalle merkitsee, niin musta olis ihan mahtavaa pystyä auttamaan! Valitettavasti mä en itse ole lottovoittaja (vielä ;) ), joten mun on yritettävä auttaa jollain muulla tapaa. :)


Siksipä mä halusinkin jakaa linkin Riikan Kiririnki-profiiliin! Joten tässä se tulee:



 Joten käykäähän ihmeessä tutustumassa Kiririnkiin ja Riikan profiiliin! :)

Ja Riikka: jes, kohta me nähään taas!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti