lauantai 17. elokuuta 2013

Muodikas viikkoni

Mä oon viettänyt täällä tosi glamouria elämää. Suunnittelen joka ilta seuraavan päivän asukokonaisuuden valmiiks ja hion yksityiskohdat kuntoon. Kaiken pitää olla tiptop, kyllähän te nyt tiedätte, että ulkonäkö ennen kaikkea! Myös meikkaaminen on se kaiken a ja o, ilman meikkiä ei kotoa poistuta.

Tai sitten ei ihan näin.. :D Tajusin nimittäin muutama päivä sitten, että täähän on ihan hirveetä. Hengaan verkkareissa päivät pitkät ja meikkiäkään ei oo tullu sudittua nassuun ihan kauheen montaa kertaa... Olo on niin hehkee, että huh huh! Niimpä mä päätin alkaa ottaa kuvia ja tehdä tällasen "päivän asuni"-postauksen.

Joten tässäpä tulee tän urheilijan glamour-arkea, olkaa hyvät!
Heti alotetaan tyylillä, kuinkas muutenkaan. Topin alta vilkkuvien urheilurintsikoiden väri on se tärkeä yksityiskohta tässä asukokonaisuudessa! ;)
Tässä tyylissä huomion vie tietenkin mun lempparisukat! Apinat jalkaan ja treeni kulkee aina :)
Jep, feeling like a princess right here! (ps. huom! kaulukset on hyvä olla vähän vinossa, uus muoti täällä päin..)
Tässä taas selkeesti haetaan hyvää treeniä sukkien avulla. Myös mahdolliset poikapuoliset kanssatreenaajat on otettu huomioon jättämällä paidan napit vihjailevasti auki ;)
Hetkinen! Tää tyyli näky jo kerran aiemmin.. Paha moka. Onneks kaulukset on muistettu jälleen asetella uusimpien muotivirtausten mukaan. :)
Aamulenkki-look! Hyvä että silmät on kuitenkin saatu edes tolleen puoliks auki, vois olla vaikee juosta muuten :)
Tässä puolestaan korostetaan kovaa asennetta topin tekstillä. Hiuksetkin on selkeesti muistettu pestä niiden märkyydestä päätellen. Niin joo mutta niitten kuivaaminen tais ollakin sitten jo toinen stoori..
 
Että tällasta täällä päin :D Näin huikeeta ja hienostunutta on urheilijan elämä parhaimmillaan! Nyt kun oon jälleen kerran nolannut itteni julkisesti, niin kaikkien pettymykses mun on kyllä pakko tähän loppuun vielä paljastaa, että oon mä pari kertaa yrittäny myös ihan vähän panostaa. :)
Ja se fiilis, kun meikkaa ekaa kertaa moneen päivään! "Oho mähän näytänkin ihan ihmiseltä!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti