tiistai 6. elokuuta 2013

Tästä tää lähtee

Hejsan! :)

Nyt oon turvallisesti Odensessa ja kaikki on rigtig godt eli oikein hyvin. :) Tähän mennessä oon:
  • Päässyt mun uuteen kivaan huoneeseen ja pistäny tavarat heti siististi kaappeihin! Äiti olis kauheen ylpee kun se näkis :))
  • Siivonnu laukun pohjalle räjähtäneen naaman kuorinta-aineen...
  •  Nukkunut ekan yön uudessa sängyssä. Näin unta, että mun kaveri tuli käymään täällä ja olin luvannu että se on kiltti ja käyttäytyy hyvin. Sitten se rymistelikin ihan hirveesti ja kuulu vaan pumpumpum kun se käveli. Sitten heräsin ja olikin kauhee ukkonen :D Onneks mulla oli Merly :)

  •  Heränny ilosena ja tajunnu, että mullahan on täydellinen peili, joka oikein käskee ottamaan peilikuvia! Se myös selkeesti hoikentaa, koska en oo tollanen rimpula oikeesti. :D
  •  Syöny ekan aamupuuron ja Riikan antamaa vattuhilloa, nammm <3
  • Treenannu ekan treenin ja nyt vaan ootan, että millon pääsee taas! No onneks ihan pian :)
  •  Käyny kaupassa ostamassa kauheesti ruokaa ja kokkaillu!
  •  Ihmetelly vähän liian hienoa keittiötä ja melkeen käräyttäny kanat... :D
  •  Katellu mun omasta megahienosta telkkarista urheilua ja yrittäny ymmärtää edes yhen sanan selostajan puheesta. Mut Usain Bolt on ollu tähän mennessä ainoo tuttu termi. :(
  • Iloinnu ja harmitellu, että halli on 4min kävelyn päässä. Tosi kiva juttu, mutta aika pienelle alueelle meinaa rajottua tää mun elämä, apuaaa! :D 
Siinäpä se kai pääosin olikin. Oon vielä täysin hukassa kaiken kanssa, mutta eiköhän kaikki hiljalleen ala järjestyä ja rutiinit löytyä! :) Tykkään turvallisuuden tunteesta elämässä ja siitä, että on suunnitelma, että mä tiedän mitä tehdä ja mihin mennä. Nyt tilanne on ihan päinvastainen, kaikki on uutta ja ei oo tuttuja rutiineja. Se on tavallaan hurjaa, mutta toisaalta uskon myös, että se tekee mulle hyvää. Kunhan vaan suhtaudun positiivisesti asioihin ja pysyn yhtä avoimena kuin mun laukun pohjalla ollut kuorinta-ainepurkki! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti