lauantai 28. syyskuuta 2013

Czech International

Hiphei, terveiset Prahan lentokentältä! Tshekin kisareissu alkaa olla takana päin ja mulla on ihan hyvä mieli. :) Kolme voittoa ja yksi tappio, ei paha. Pääsin siis pääkisaan ja sielläkin vielä toiselle kierrokselle eli siis 16 parhaan joukkoon. Taitaa olla mun paras sijoitus tän tason kisassa jos en nyt ihan väärässä ole. Kuitenkin viimeinen matsi jäi harmittamaan aika paljon... Vaikka oon taas ehkä liian ankara itelleni, niin mä sanon silti, että se peli oli huono.

Suurin ongelma mulle oli jälleen se hirveä jännitys ja paniikki. En osaa kontrolloida itteäni ollenkaan ja varsinkin tiukoissa tilanteissa meen aivan kipsiin. Yritäppä vaan kuvitella pelaavas sulkapalloa kun oot täysin rautakanki, tönkkö ja tärisetkin vielä. Ei oo muuten helppoa! :D Jotenkin kuitenkin taas selvisin, mutta tiedän ihan hyvin, että tätä asiaa pitää harjoitella. Onneks kaikesta ja kaikkea voi aina oppia :)

Nyt en kuitenkaan ehdi tän syvällisemmin tarinoimaan, lento lähtee pian! Alla kuitenkin muutama kuva kisasta (ilmeet taas täydelliset tottakai!) ja linkki juttuun, joka musta julkaistiin Badminton Europen nettisivuilla. Sain siis jostain syystä vähän extra-huomiota ekana kisapäivänä, johtui varmasti mun uusista hienoista vaatteista jotka vihdoin sain Yonexilta, hehe :D

Eli siis juttu löytyy täältä ! Mun mielestä oikein kiva juttu, vaikkakaan en ole mitään noista mun repliikeistä mielestäni koskaan sanonut kellekkään tai ainakaan ihan juuri noilla sanoilla. Ihan fiksuja sanoja kuitenkin eikä mitään väärää, joten ei haittaa millään tavalla. :)

Mutta nyt back to Denmark ja back to business! Hyvä kisa ja parempi mieli, mutta paljon on vielä kehitettävää. Eli ei auta muu kuin jatkaa treenejä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti