tiistai 24. syyskuuta 2013

Kesämuistoja

Tällä viikolla oon kokenut tämän vuoden ensimmäiset kunnolliset syksyfiilikset. Ulkona alkaa olla vähän viileää, iltaisin on hirmu pimeää, ilman takkia ei enää pärjää palelematta, villasukat on löytäneet tiensä mun jalkoja lämmittämään ja lämmin teekuppi on paras kaveri. Vaikka syksyssä on jotain ihanan tunnelmallista, olen mä silti enemmän kesäihminen. En tiedä johtuuko se lämmöstä ja valosta, kovista kesän peruskuntokauden treeneistä, kavereiden ja perheen kanssa vietetystä ajasta vai jostain ihan muusta, mutta mä rakastan kesää! Siksipä klikkailinkin itseni rakkaan pinkin läppärini kuvat-kansion uumeniin ja muistelin mennyttä kesää.

Yks mun elämän parhaista päivistä!
Ylpeä ylioppilas :))
Sain fanipostia lapsilta liikuntaleirin valmentajana :)

Ja myös kauniita kampauksia! :D
Mökkeilin :)
Halusin pitkät hiukset ja rakastuin letteihin
Junailin chillailemaan mökille Oskun kanssa
En tiiä miks tällanen kuva löyty mun kamerasta mut mul on tätä poikaa niin ikävä et melkeen itku tuli kun tän kuvan nyt näin
Kävin Porvoossa ja löysin ihanan pitsimekon
Grillailin huonolla menestyksellä mutta hyvällä fiiliksellä :)
:) iloisia kesäiltoja!
<3
Pääsin myös pariin lehtimainokseen!
Pinkki vintti!
Ihastuin frozen yoghurtiin <3
<3
Lintsi-päivänkin vietin ja oli taas niin super kiva päivä!
<3
Myös Suomenlinnan reissu ja kesäteatteri siellä oli yksi kesän kohokohdista :)
Kokkailin protskupannareita monen monta kertaa
Treenit kulki ja kunto senkun koheni! ;)
Kävin elämäni ensimmäisellä brunssilla ja Heurekan Body Worlds -näyttelyssä...
...tämän upean tytön kanssa <3 (ps. ikävä)
Oh mikä päivä ja miten hauskaa mulla olikaan!
Ja sitten oli se kuumailmapallolento! Jotain niin älyttömän hienoa :)
Mulla tais olla hyvä kesä. Ei kun ei ollutkaan hyvä. Se oli mahtava! :) Paljonpaljon hyviä treenejä, monta ihanaa hetkeä kavereiden kanssa, parit epäonnistuneet deitit, kalareissut isin kanssa, marjastus ja etenkin se marjojen loputon syöminen, valoisat kesäyöt, juhannuskokon katselu, ultimaten pelaaminen yöllä kello kaksi kaverin synttäreillä vieraassa porukassa... Niin paljon hyviä hetkiä ja muistoja. Oih. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti