keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Sairas = syg

Niinhän siinä sitten kävi, että juuri kun meni hyvin niin sitten ei enää mennytkään hyvin. Hyvän Tshekin reissun jälkeen olin tietenkin täynnä motivaatiota ja jatkoinkin treenailuja heti sunnuntaina. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä heräsin kuitenkin hirveään pääkipuun ja kurkkukipuun ja tajusin saman tien, että höh, nyt ei muuten taideta pariin päivään treenata. Niimpä mä oonkin makoillut nyt sitten sängyn pohjalla kolme päivää...


Nyt elämä kuitenkin tuntuu taas voittavan! Tänään on tapahtunut jo vaikka mitä jännää: söin kunnon aamupuuron ja se jopa maistu hyvältä, kävin ulkona kaupassa ostamassa lisää ruokaa ja nukuin päikkärit. Miettikää siis miten hurjasti tapahtumia mahtuukaan yhteen päivään! Eli siis joo, hieman on tylsää ja ankeeta ollut täällä ihan yksinään sairastella :D

Yksi mun kaveri kuitenkin kertoi mulle viisaita ja lohduttavia sanoja. Se sanoi, että mun kroppa vaan tarvitsi lepoa ja tää on sen tapa kertoa se mulle. En tiedä, pitikö nää viisaat sanat paikkaansa, mutta ainakin mä oon nyt nukkunut ja levännyt enemmän kuin varmaan ikinä!

Toinen hyvä ystäväni, herra Google nimittäin, kertoi mulle myös pari vinkkiä. Valkosipuli ja sipuli kuulemma auttaa flunssan karkottamisessa, joten ajattelin kokeilla. Valkosipulia onkin nyt tullut tungettua jokaiseen ruokaan! Oon myös tehnyt pari kertaa uunissa superherkkua, take a look:

Valkosipuli folionyyttiin, päälle nokare voita (paitsi että eihän mulla mitään voita ole, joten kylmäpuristettu rypsiöljy sai kelvata... terveysintoilu ei aina oo hyvä juttu :D) ja 180-200 asteeseen uuniin noin 20min. NAM :)

Yritän nyt kuitenkin ajatella, että tämä flunssa osui ihan hyvään kohtaan. Viikko sitten se olis pilannut Tsekin kisan ja viikon päästä se pilaisi Irlannin kisan. Sitä paitsi mulla oli pientä kipua vatsalihaksessa sunnuntaina, joten nyt saa sekin sitten parantua rauhassa. Toisaalta lauantaina olis taas joukkuematsi täällä jossain päin Tanskaa, mutta sen väliin jääminen ei olisi kuitenkaan niin niin kamalaa. Harmittaisi tietenkin, mutta kun en ole joutunut maksamaan lennoista tai muustakaan niin se ei olisi ihan niin kamalaa :)

Nyt jatkan taas lepäilyä ja tehokasta ei-minkään-tekemistä. Huominen on varmaan vielä maltettava vaan olla, mutta pitäkää kaikki mulle peukkuja pystyssä, että perjantaina pääsisin taas tonne hallillekin asti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti