maanantai 18. marraskuuta 2013

Dancing with strangers, falling apart, waiting for superman to pick her up

Hej på dig ja hyvää alkanutta viikkoa!

Mä palaan nyt ajassa vielä pari päivää taaksepäin muistelemaan lauantaita. Mulla oli siis jälleen kerran ohjelmassa matka Randersiin pelaamaan joukkuematsia. Pelattiin tällä kertaa tätä Odensen tiimiä vastaan ja se tuntui vähän hölmöltä pelata "omaa joukkuetta" vastaan, siis niitä kenen kanssa joka päivä treenaan. Hävittiin (ylläriiii...) eikä munkaan peli kovin nautinnollista ollut, kun vastustajan nilkka oli rikki ja kun kyseessä on kuitenkin hyvä treenikaveri, niin ei se kivaa ollut toista rääkätä.

Mutta koska kyseessä oli kotipeli, oli meidän joukkueella tottakai taas bileet jälkeenpäin. Nyt on sitten Julefrokost- eli pikkujoulukausi startattu! :) Tosin ehkä hieman kaksjakoisin fiiliksin... Ilta sinänsä oli kyllä ihan kiva. Juttelua, hyvää ruokaa, uusia ihmisiä taas kerran, kivaa noppapeliä (kuulemma sitä pelataan myös Pirates Of Caribbean -leffoissa) ja vähän tanssimistakin. Aamulla mun kamerassa oli yli 150 kuvaa, joista noin 100 oli jonkun muun ottamia ja täysin suttuisia. Onneksi muutama ihan hyväkin. :)

Stinna, yks maailman söpöimmistä, hauskimmista ja typerimmistä tytöistä. Ei voi olla hölmöilemättä ja nauramatta sen kanssa :D
Noppapeli!




Ai miten niin humalaisen näköstä porukkaa? :D

Sellainen ilta siis lauantaina. Myöhäänhän se meni ja eilinen menikin ihan koomassa ja väsyneenä. Onneksi en sortunut juomaan kovin paljoa, vaikka shotteja ja kaikkea muuta mulle yritettiinkin noin 214569 kertaa tunnissa tyrkyttää. Mä kuitenkin pidin pääni ja selitin kerta toisensa jälkeen nätisti, että mä tulin Tanskaan treenaamaan, en bilettämään joka viikonloppu. Ja että mulla on maanantaina kolme kovaa treeniä taas, mä en vaan voi. Enkä mä kyllä tästä päivästä olisi selvinnytkään puolidarraisena, hyvä kun nytkään selvisin. Kyllähän se taas harmitti, kun ihmiset jankutti koko illan että juojuojuo... Mutta sellaista se on, pitää vaan ite osata olla vahva. :)

Nyt jatkan siis näitä esimerkillisiä elämäntapojani ja käyn unille. :) Viime aikoina mun unet on kyllä ollut taas sitä luokkaa, että hyvä kun silmiä uskaltaa enää sulkea. Jos joku ei kuole tai ryöstä ostoskeskusta niin sitten mä vähintäänkin lennän pinkin possun kanssa taivaalla tai jotakin vastaavaa :D Mutta siis älkää huoliko, oon vieläkin ihan normaali ja järjissäni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti