lauantai 9. marraskuuta 2013

Hyvä viikko, hyvä minä

Moi!

Elän tällä hetkellä hyvin vaikeita aikoja, netittömiä aikoja nimittäin! Internet ei siis ole halunnut toimia tuolla kotona pariin päivään ja ei kuulemma toimi ainakaan ennen maanantaita... Nyt oli kuitenkin pakko saada pari koulujuttua hoidettua, joten jäin treenien jälkeen makoilemaan hallin lattialle :)
Hupsi, webcam-laatu!
 Tämä viikko on kyllä hurahtanut ohi taas hirmu vauhdilla. Oon treenannut superhyvin, mistä olen ylpeä ja kiitän itseäni ja rakasta kroppaani, joka jaksaa taistella. :)

Tiistaina kävin myös Randersissa treenaamassa yhden treenin. Randers on siis se seura, jota edustan liigamatseissa ja sen takia mun täytyy sinnekin aina välillä mennä treenailemaan. Mitään herkkuahan se ei ole, kun yhden treenin takia joutuu matkustamaan yhteensä neljä tuntia junalla, mutta joku fiksu on joskus mulle kertonut, että pitää antaa jos haluaa saada. Jos mä haluan pelata siinä joukkueessa, on mun mentävä ja oltava kiva ja sosiaalinen ja mukava. Noh, parhaani teen!

Torstaina puolestaan käväsin lyhyesti Grevessä (Köpiksen lähellä siis) katselemassa ykkösjengin liigamatsia ja moikkaamassa Nannaa. Oli kyllä super kiva nähdä sitä tyttöä ja jutella pitkästä aikaa!:)

Eilen mä sitten pyörähdin pikaisesti keskustassa, missä metsästin isänpäiväkorttia. Luulin että isänpäivä olis kansainvälinen juttu, mutta yhtäkään siihen tarkoitukseen olevaa korttia en löytänyt. Löysin kuitenkin tosi söpön kortin, kattokaa vaikka:

Hihi, oonpas mä kyllä ihana lapsi :D
Kaiken kaikkiaan tämä viikko on kyllä ollut oikein bueno. Alotettiin täällä treeneissä nyt muutaman viikon mittainen jakso, jonka aikana treenataan vähän kovempaa ja fyysisempiä treenejä. Käytännössä siis tehdään paljon pitkäkestoisia pelinomaisia treenejä, pelitreenejä, 2 vastaan 1- tai 3 vastaan 1-treenejä ja kolme kertaa viikkoon myös kova jalkatyötreeni. Kovemmat treenit kyllä tuntee, oon tällä hetkellä totaalisen väsynyt, jalat on kauheessa jumissa ja pää pyytää paljon unta. Onneks seuraavaan treeniin on kokonaiset 24 tuntia! Niistä vähintään 12 aion käyttää nukkumiseen ja muuten vaan löhöilyyn. Ja toiset 12 sitten vaikka syömiseen :D Well deserved! :)

Kello alkaa lähenemään uhkaavasti seitsemää ja kuulin villiä huhua, että täällä hallilla on tänään illalla poikien bileet seitsemästä eteenpäin. Niihin kuulemma liittyy sulkapallo, alkoholi ja ei kovin paljoa vaatteita (jos ollenkaan?!?!?!). Niinpä niin, tää on tätä tanskalaista menoa... :D Paras siis varmaankin paeta pois alta! Ehkäpä uhraan pari tuntia mun levosta huomenna aamulla myös blogille ja tallustelen tänne hallille kirjottelemaan jotakin kivaa! :) 

Kivaa viikonlopun loppua kaikille!

<3 (tää oli selkeesti vinkki tarjoilijalta unkarilaisessa ravintolassa ;) )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti