keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Joulukuume

Heei :)


Mun ihanasta Myyrä-kuvakalenterista on jo 18 luukkua auki, joululahjat alkaa olla hankittu, aamupuuro saa joulutwistiä yhä useampana aamuna piparkakkumausteesta ja treeneissä soi välillä joululaulut. Jouluun on alle viikko aikaa ja mä pääsen lentämään kotikotiin jo neljän päivän päästä. Tähän neljään päivään täällä mahtuu vielä parit pikkujoulupippalot muun muassa keilauksen ja pakettileikkien merkeissä. Joulufiilis ja joulukuume alkaa olla kovasti siis jo päällä!

Harmi vaan että se kuume tuli vähän liiankin kirjaimellisesti päälle. Maanantaiaamuna heräsin kurkku kipeänä ja nenä tukossa. Päätin kuitenkin olla sairastumatta, enhän mä nyt halua maata koko viikkoa sängyssä ja laskea vaan yksinäni tunteja sunnuntai-iltaan ja kotiin lähtöön! Kovasta tsempistä huolimatta eilen kuitenkin oli vähän kuumeinen olo ja tämän päivän olenkin nyt vain kiltisti levännyt. Höh.
Mun päivän pelasti kuitenkin youtubesta löytynyt Joulupukki ja noitarumpu -leffa! Miten se voikaan olla yhä vaan yhtä hyvä joka joulu??
Moni pelaaja täällä on tällä viikolla valitellut kipeää ja väsynyttä oloa enkä ihmettele ollenkaan. Valmentajakin sanoi, että kyllä tässä on aika kovaa tehty hommia treeneissä ja varmasti kroppa jo pyytää kuumeisesti joulua. Mun kohdalla se nyt vaan on vähän liiankin kuumeisesti... Mutta onneksi olo on tänään jo paljon parempi, joten enköhän mä vielä pääse treenaamaankin tällä viikolla. Sen jälkeen onkin hyvä antaa kropalle muutaman päivän lepo ja nauttia joulusta rakkaan perheen parissa. :)
Teehetki ja terveelliset piparkakkuset Thegoodmorning-blogin ohjeella :)
Kivaa joulun odotusta kaikille, mä palailen viimeistään sunnuntaina pikkujoulujen jälkeisissä fiiliksissä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti