lauantai 14. joulukuuta 2013

Lepopäivä - viikon paras päivä?

Vietin tänään hyvin ansaittua lepopäivää, jota olin odottanut kuin kuuta nousevaa jo keskiviikkoillasta asti. Eilen illalla päätin treeniviikon perinteiseen tapaan perjantai-illan tekniikkatreenillä ja sen jälkeen olo oli super väsynyt, mutta samalla super onnellinen. Mä tiesin, että nyt voin kipittää kotiin ja vaan nukkua, nukkua ja nukkua. Se tunne, kun hyvän ja raskaan treeniviikon jälkeen kömpii lämpimään sänkyyn oman nallen kanssa täysin väsyneenä, on jotain aivan parasta. Ja vielä paremman siitä tekee se, ettei tarvitse huolehtia aamulla piippaavasta herätyskellosta, vaan saa herätä juuri silloin kun se hyvältä tuntuu.

Tänään unta riitti kello 9.23 asti, mikä on mun mielestä ihan hyvä suoritus ottaen huomioon, että nukahdin kuitenkin jo noin 22.30 aikaan illalla. Melkein 11 tuntia siis nukuin ja nyt olo on kuin uudesti syntynyt! Kroppa tuntuu loistavalta ja olo on tuhat kiloa kevyempi. Eilen illalla ajatuskin treenaamisesta tuntui mahdottomalta ja melkein vastenmieliseltä, nyt en malta odottaa huomisaamua ja seuraavaa treeniä!

Hyvin nukuttu yö ei ollut ainoa syy sille, että tämä päivä oli loistava. Käytiin nimittäin tsekkiläisten kanssa porukalla pyörähtämässä julemarkedilla eli joulutorilla, minkä jälkeen herkuteltiin glögillä ja letuilla. Mä oon kaivannut kovasti sitä kuuluisaa joulufiilistä, täällä kun on kauhean lämmin ja ei lunta tietenkään ollenkaan, ja tänään mä vihdoin pääsin vähän sisälle jouluiluun. :)

Vaikka mä kuinka rakastan treenaamista, nautin myös tällaisista lepopäivistä ihan suunnattomasti. On mahtavaa saada muuta ajateltavaa ja tehdä jotain ihan muuta kuin sulkapalloa välillä. Ja tottakai saada taas uutta intoa ja voimia treenata lisää ;)

Taustalla näkyy Lukaksen mielipide siitä, miten järkevää valokuvien ottaminen on :D
Pikkuisia kojuja oli moniamonia ja niissä myytiin vaikka mitä: käsitöitä, astioita, puutöitä, lasitaidetta, juustoja ja kaikenlaisia herkkuja.
Löysin myös Suomi-kojun!

Akrobaattiesitys, josta olin varmaan enemmän innoissani kuin noi kaikki pikkulapset!
Paistelin kiltisti letut pojille :)
Ja ne sitten kiltisti söi :)
Ps. Lisäsin pari päivää sitten tonne ylös uuden välilehden "About me", jonne täyttelin vähän tietoja itsestäni urheilijana. En halunnut tehdä mitään perinteistä pelaajaprofiilia, joten tein sen vähän eri tavalla. Toivottavasti tykkäätte :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti