torstai 2. tammikuuta 2014

Vuotta ei ole hyvä aloittaa fysion vastaanotolta

Heips!

Koska joulupostaus jäi tekemättä, korvaan sen näillä kuvilla mun ihan ite tekemistä pipareista! Koittakaa kestää :P
Liian pitkäksi venyneen postaustauon jälkeen on vaikea alkaa kirjoittaa. Melkein yhtä vaikea kuin kolmen lepopäivän jälkeen on alkaa treenata! Joulun kolmen päivän löysäilyn, mässäilyn ja nukkumisen jälkeen piti tosiaan tsempata päästäkseen takaisin tunnollisen urheilijan elämänrytmiin. Pienellä tsempillä se kuitenkin onnistui, joten eiköhän tämä kirjoittaminenkin tästä ala pian sujua.


Joulu siis oli ja meni, ihanat kolme päivää perheen kanssa mökillä löhöillen, syöden, nukkuen ja palapelejä kasaillen. Ne päivät oli juuri sellaisia, joita kroppa ja pää oli kaivanneet. Kuten myös muutama seuraava päivä, jolloin vietin paljon laatuaikaa kavereiden kanssa. Pääsin hiljalleen myös takaisin kiinni treenirytmiin ja mikäs sen parempaa siis. :)


Uudenvuodenaattona lensinkin sitten jo takaisin tänne Tanskaan, vaikka olisin mielelläni juhlinut vuoden vaihtumista kotikotona. En kuitenkaan saanut lentoja mitenkään järkevällä tavalla järjestettyä muuten kuin näin, joten päädyin vaihtamaan vuotta tällä kertaa tuntia myöhemmin täällä. Mulla oli kuitenkin tosi kivaa täälläkin näiden ihmisten kanssa, näin paljon raketteja ja skumpatkin saatiin kilisteltyä, joten ihan hyvä näin. :)


Treenaamaan en kuitenkaan tällä viikolla ole maanantaiaamun jälkeen pystynyt, mikä harmittaa tottakai... Maanantain aamupelien jälkeen vasen jalkaterä alkoi yhtäkkiä kipuilemaan ja illalla sille astuminen olikin jo ihan mahdotonta. Typeränä googletin vaivan ja tottakai löysin kaikki mahdolliset diagnoosit rasitusmurtumista ynnä muista. Se vähän pisti pelottamaan, mutta tänään kävin kuitenkin fysion juttusilla ja se lohdutteli, että mitään vakavaa ei pitäisi olla. Joku pieni lihas on venähtänyt ja nyt pitää vaan lepäillä muutama päivä. Pakko vaan malttaa taas..


Nyt lähden hallille polkemaan kuntopyörää. Se on jotain, mistä en pidä ollenkaan! Ihan oikeesti, voiko olla mitään tylsempää kuin polkea kuntopyörää sillä välin kun muut saa pelata sulkista?? Pyrin kuitenkin nyt pysymään treenirutiineissa ja muutenkin normaalirytmissä kiinni kaikesta huolimatta, jotta sitten on helpompi jatkaa taas kovia treenejä kun on sen aika. :) Ja sitä paitsi liikkumisen pitäisi auttaa jalkaa paranemaan, joten ei muuta kuin polkemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti