keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Ylöspäin ja alaspäin, mutta kuitenkin eteenpäin

Moips :)

Nyt vihdoin uskalsin alkaa kirjottelemaan, koska uskon saavani aikaan jotakin enemmän positiivista kuin negatiivista tekstiä. Viime viikon loppupuoli ei nimittäin ollut mun tähän astisen elämäni parasta aikaa, mutta nyt on siitäkin selvitty ja uusi parempi viikko on kovaa vauhtia käynnissä. :)

Maanantai oli pinkki päivä ja hyvä alku uudelle viikolle :)
Viikonloppuna kävin parin tunnin junamatkan päässä Aarhusin lähellä pelaamassa (elämäni huonoimman) joukkuematsin. Viikonlopun aikana myös päädyin matkalla väärään junaan, shortseista ratkesi vetoketju, valmentaja ei käyttäytynyt joukkuematsissa kovin kannustavasti ja mukavasti mua kohtaan ja yliopistotehtävien vaikeustasokin meni ihan yli hilseen. Kaikista eniten harmitti kuitenkin se oma huono pelaaminen. Kun on treenannut omasta mielestään super hyvin ja laadukkaasti, mutta se mitä itsestään saa irti on tuollaista, ei kovin paljon naurata.


Uuden viikon aloittaminen ja pääseminen takaisin treenirytmiin vaati maanantaiaamuna vähän extratsemppiä. Nyt kuitenkin on muutama hyvä treeni jo takana ja alkaa tuntua taas hyvältä ja kivalta tämä kaikki. Treeniohjelma meni myöskin uusiksi tällä viikolla ja nyt vähennetään juoksemista ja muuta fysiikkaa ja pelataan paljon. Vaikka mä rakastankin fyysisiä treenejä, alkoi ne hullut viivajuoksuintervallit ja jalkatyötreenit jo vähän painaa. Nyt on hyvä aika saada peli kuntoon tulevia kisoja varten, cant wait! :)

Iso jalka.. VAHVA, sovitaan niin ;)
Esimerkkinä tämän hetken treenien sisällöstä ja tavoitteista voin kertoa tämän aamun treenistä. Alkuun tehtiin yhdessä hyvät lämmittelyt ja vähän nopeustreenejä ja sitten pelattiin kunnon matseja. Valmentajat oli aktiivisesti mukana ja 11 pisteen tauoilla sekä erätauoilla pidettiin aina pieni juttutuokio. Mun piti aina kertoa 1-3 ongelmakohtaa mun pelaamisessa sekä keksiä niihin ratkaisut. Valmentajalta ei saanut oikeastaan neuvoja, se vain kirjoitti mun sanomiset ylös ja seuraavalla tauolla kyseli taas, onko uusia ongelmia ja toimiko mun keksimät ratkaisut edellisiin ongelmiin. Tykkään kovasti siitä, miten mua täällä haastetaan ajattelemaan peliä ja oikeasti miettimään sitä mihin kannattaa lyödä ja miksi. Vastaus "I don't know" ei missään nimessä enää kelpaa. Kyllä musta tätä menoa tulee vielä fiksu. :)

Nyt täytyy lähteä puntille ja sen jälkeen illalla mennäänkin tyttöjen kanssa uimaan ja saunomaan! Oi että mä niin kaipaan saunaa kotona :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti