keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Haluisiks sä olla mun fani?

Oletko innokas sulkapallon ystävä? Vai ihan kaiken urheilun ystävä? Tai kenties minun ystäväni? Tai ehkäpä olet vain tylsistynyt? Vai päädyitkö sittenkin vain googlettamaan hakusanoilla "airi mikkelä alasti"?

Todennäköisesti vastasit ainakin yhteen ylläolevista kysymyksistä myöntävästi, sillä tulkintani mukaan nämä edellä mainitut seikat ovat päteviä syitä päätyä lukemaan blogiani! Älä kuitenkaan murehdi vierailusi syytä, sillä tänään sinulla - aivan, juuri sinulla! - on loistava mahdollisuus alkaa fanittaa minua. Tähän loistavaan tarjoukseen kuuluu mahdollisuus vierailla TeamUp:in nettisivuilla, liittyä faniksi, klikata itsesi talenttiprofiiliini ja painaa sinisen sydämen kuvaa nimeni vieressä. Kaiken tämän saat pienellä vaivalla, ilman minkäänlaisia kuluja tai korkoja. Lisäksi sinulla on mahdollisuus kerätä fanipisteitä ja päästä fanirankingissani terävimpään kärkeen! Kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta? Selaile rauhassa tätä postausta eteenpäin tai klikkaa itsesi osoitteeseen www.teamup.fi ja lue lisää!

Huom. Tarjous koskee kaiken ikäisiä ja kokoisia ihmisiä sukupuoleen katsomatta ja se on voimassa kauan.

Tältä näyttää mun profiili. (Ja oi kyllä, jouduin googlettamaan miten screen shot otetaan :D)

Ei, en mä tosissani ajatellut tuota "mainosta" kirjoitellessani, että nyt ihmiset innostuu klikkailemaan itsensä mun faniksi. Ja joo, kyllä mä tiedän ettei toi nyt ehkä ole se paras tapa markkinoida itseään urheilijana. Mutta kun en mä tiedä ollenkaan, että mikä sitten on.

Joulun aikoihin sain Facebookissa viestiä TeamUp-sivuston perustajilta ja he tarjosivat minulle mahdollisuutta luoda profiili kyseiselle sivustolle. TeamUp:issa on kyse yhteisöstä, jonne talentit, yritykset ja fanit voivat muodostaa profiileja. Talenteista löytyy niin urheilijoita, muusikoita kuin taiteilijoitakin ja yhteisön avulla he voivat helposti jakaa kuulumisiaan ja fiiliksiään fanien kanssa. Sivuston avulla voi myös luoda kontakteja yrityksiin ja näin ehkäpä saada uusia yhteistyökumppaneita. TeamUp-profiili on siis ikään kuin käyntikortti talentille.

Nyt olisinkin todella onnellinen, jos saisin monta fania! Näin aluksi mun mielestä on ollut lähinnä hauskaa vitsailla kavereille tyyliin: "Hei haluutko olla mun fani? Voit jakaa mua Facebookissa tai Twitterissä ja sit voit saada hirveesti pisteitä mun fanirankingiin ja olla mun ykkösfani hihii jee!:)))" Jos mä kuitenkin oikeasti jossain vaiheessa rohkaistun lähestymään yrityksiä TeamUp:in kautta, näyttää mun profiili tietenkin paremmalta, jos mulla on faneja.

No mutta, jos haluat tehdä pienen hyvän työn ja tehdä mut iloiseksi, toimi näin:
  1. Mene osoitteeseen www.teamup.fi
  2. Klikkaa oikeasta yläkulmasta "Liity"
  3. Luo itsellesi faniprofiii. Käytä tunnuksena joko Facebookkia (se on super helppo tapa, suosittelen) tai seuraa ohjeita ja luo profiili muulla tapaa
  4. Profiilin luotuasi voit tutustua sivuun esittelydemon avulla, mutta se ei ole pakollista ollenkaan
  5. Kirjoita hakukenttään "Airi Mikkelä" ja siirry profiiliini
  6. Klikkaa nimeni vierestä pientä sinistä sydämen kuvaa ja TADAA olet fanini! :)
 Toivottavasti saan edes pari uutta fania ja kiitän jo etukäteen niitä, jotka tämän pienen vaivan viitsivät vuokseni nähdä. :))

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. sulla on lupaava tulevaisuus myös markkinoinnin ammattilaisena joskus tulevaisuudessa, hyvän myyntipuheen vedit! tykätty... tai siis sydämmistytty... noh onpa vaikeeta, no kuitenkin nyt fanitetaa sua!

    ei antanut muokata aiempaa vastausta... piti vielä tuosta kuvakaappauksesta sanoa: ei se mitään, itsekin opin vasta 2 vuoden jälkeen, että mun kännykässä on kuvakaappaus mahollisuus kanssa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos :D ja isot kiitokset sydämmistymisestä! :)

      no hyvä kuulla etten oo ainoa tällanen tekniikan ihmelapsi! ja joo mullekin kännykän kuvankaappaus tuli tutuksi vasta ihan pari kuukautta sitten :D

      Poista