sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Oon mä juonu viinii Vienissä...

Heips!
Mulle kuuluu kiirettä, ihan liikaa matkustelua ja huonoa omatuntoa bloggaamattomuudesta. Kirjoittelin lentokoneessa perjantaina kynä sauhuten blogitekstiä, mutta eipä sitä ole ollut aikaa kirjoittaa tänne. Nyt saatte kuitenkin lukea perjantaiset fiilikset näin jälkikäteen. :) Here we go...

Istuskelen lentokoneessa ja yritän kovasti saada ajatuksiani paperille. Osa niistä haluaisi tulla ulos englanniksi, osa taas ei ollenkaan. Omien ajatusten pukeminen sanoiksi on yksi elämän vaikeimpia asioita. Se on melkein yhtä vaikeaa kuin hyväksyä se tosiasia, että jälleen kerran mun lentolipussa lukee Copenhagen, ei Helsinki. Mutta silti se ei ole läheskään yhtä vaikeaa kuin sulkapallo oli mulle tänään.

Tiistaina heräsin kello 5.30, kipittelin juna-asemalle ja matka kohti Itävaltaa alkoi iloisesti. Kerroin kavereille koko lennon ajan levottomia tarinoita muun muassa mun prinssistä, joka tulee valkoisella hevosella hakemaan mua jonain kauniina kesäpäivänä. Leikittiin yhdessä myös suolakekseillä, joita lentokoneessa tarjottiin, ja naurettiin mahat ja posket kipeiksi.

Ohh, shopping paradise!

Viiden euron neule sai mut materialismionnellisuuden huipulle :)
Perille päästyäni loppupäivä kuluikin syöden, shoppaillen ja treenaillen. Samaa kaavaa noudatti myös keskiviikko, valitettavasti. Valitettava asia oli lähinnä shoppailu, sillä hulluista aleista tarttui mukaan niin mekkoa, shortsia, kenkää, alusvaatetta kuin neulettakin. Onneksi budjetti pysyi kaikesta huolimatta alle 50 euron eikä mitään turhaa tullut haalittua. Voin siis ehkä syödä myös tulevalla viikolla. ;)

Torstaina pääsin vihdoin tositoimiin myös pelikentällä. Odotin tiukkaa matsia Unkarin tyttöä vastaan, mutta loppujen lopuksi ottelu kesti vaivaiset 19 minuuttia ja voitin lukemin 21-7, 21-10. Haluaisin tottakai kehuskella omalla hyvällä pelilläni, mutta se ei tuntuisi reilulta. Vaikka mä fiksusti ja hyvin pelasinkin, niin kyllä tulokseen vaikutti myös se, että vastustaja löi suoraan sanoen vähän mihin sattuu. Noh, kaikilla on huonoja päiviä.


Huonoista päivistä pääsenkin sujuvasti hyppäämään tähän päivään. Tänään nimittäin mä olin vuorostani se onneton, joka löi mihin sattuu. Valmentajalle tiivistin pelin suunnilleen näin: "Hehe se oli ihan kamalaa. Tein tuhat virhettä enkä saanut mitään fiilistä palloon. Mutta taistelin kuitenkin kuin pieni idiootti!" Lopputuloksena tiukka tappio kolmannessa erässä 18-21 ja puolivälieräpaikka jäi harmittavan lähelle...

Tottakai harmittelen tappiota, maailmanrankingpisteetkin kelpaisivat. Tälläkin tuloksella tulen kuitenkin saavuttamaan ensi viikolla yhden tärkeän merkkipaalun. Kerron lisää sitten, kun ensi viikon rankingit julkaistaan. :) Hyvä mieli jäi myös siitä, että yksi ihana ihminen tuli ihan pyytämättä valmentamaan mua tämän päivän matsiin. En tiedä osasinko edes kiittää, enkä tiedä osaanko vieläkään, vaikka se istuukin tossa vieressä.


No näyttääkö ees hyvältä? Olisin voinu syödä kaikki.
Vaikka nyt onkin väsynyt ja sen takia myös vähän apea olo, olen tyytyväinen tähän reissuun. Ihan ok kisasuoritus, kivoja  ihmisiä, hyvää shoppailuseuraa, randomeja naurukohtauksia, namnam ruokaa ja mikä tärkeintä: euron viinipullo! Nyt voin lauleskella täysin vapaasti, että "oon mä juonu viinii Vienissääääää" :)

Cheers!

10 kommenttia:

  1. Mun on pakko kysyy kun kiinnostaa, et jos sä oot maailmanrankingissä 171, ja sä pelaat maailmanrankingin pelaajaa nro. 62 vastaan, kolmeen erään ja noin tiukille, mikä siinä viittasi huonoon päivään, mun mielestä toi kuulostaa aika superilta suoritukselta! Tai et tuntuu oudolta ajatella et tollasessa tilanteessa ois kauheen huonosti voinu pelata, jollei sit vastustaja pelannu jotenki erityisen huonosti, mut jotenki en sitä uskois. Mut siis kaikki kunnioitus sille et noin hyvin pärjäsit, iha loistavaa, hehkutin sitä kotona kaikille :) Pakko myös kehuu tätä blogii, oon vasta tän löytäny mut aivan loistava, sun huumori on loistavaa ja nauran aina ääneen kotona ja multa kysytään et luenko mä tätä :D sulkapallo on mullekin iso osa elämää, ja tosi mielenkiintosta lukee kaikkea mitä noin kovaksi pelaajaksi tulemiseen vaaditaan! Ja sä oot ihan älyttömän kaunis ja mua hämmentää miten aina tuntuu siltä et jos joku on jossain super hyvä ni se on sit kans tosi kauniski! :D Nyt tais tulla tällanen kilometri kommentti, hups... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, tuli ihan sellanen "awww miten ihania ihmisiä onkaan olemassa"-olo jos tiiät mitä tarkotan :)

      No siis joo, se tavallaan tuntukin hyvältä, että voitto oli noin lähellä vaikka tosiaan en pelannutkaan parasta peliäni. Oot ihan oikeessa, että ei se peli mikään täysi katastrofi siis missään nimessä voinut olla. :) Yks mun kaveri lohduttikin mua, että "hey dont say it was so so bad! you just made a lot of easy mistakes but you were funny when you looked like you were totally messed up" :D

      Kiitos paljon kehuista, tulin super iloseks :)) Ja joo, mäkin oon huomannu ton kauneus+lahjakkuus -jutun, en tosin peilin kautta, mutta siis jännä juttu se kyllä on!:D

      Poista
    2. Kaikista helpointa se ois sieltä peilin kautta huomata, oikeesti! Ja voin sanoo, et samaa kommenttia oon kuullu muiltakin ihmisiltä, tää ei oo missään nimessä ainoostaan mun mielipide, ehhei, eikä pelkkä kehu, vaan ihan vaan ääneen kirjotettu todellisuus:)

      Poista
  2. Käytätkö muuten yleensä stringejä esim kireitten housujen alla ettei rajat näkyis ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ihanan suora kysymys :D mut ei kai se mikään salaisuus tai muutenkaan ihmeellinen asia oo eli siis kyllä joo :D

      Poista
  3. Miltäs sun kisakalenteri näyttää loppukaudelle jos saa udella? =) Onks kisoja Tanskassa tiedossa? Ja eihän tässä enää montaa kuukautta kesään ole että ei tarvii kauaa sitä prinssiä ratsuilla odottaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa toki udella:) nyt tulevana viikonloppuna pelaan itse asiassa täällä Tanskassa yhden kisan, mutta muuten ei ole Tanskan kisoja tiedossa. Seuraava isompi kisa on Finnish Open ja sitä ennen on vielä pari joukkuepeliä eli melkeimpä joka viikonlopulle jotain. Huhtikuussa pelaan myös Hollannin kisan ja sitten viimeisenä vielä Slovenian kisan toukokuussa. Ja jep, sitten onkin jo kesä ja prinssit ja hevoset! :D

      Poista
    2. Täytyy vielä onnitella neitiä nro 141 ;) tätä tahtia kun jatkuu niin kohta katsellaan kaksinumeroisia sijoituksia =) Finnish Open sekin on lähellä... aika vaan kuluu johonki justhan oltiin SM kisoissa...

      Poista
    3. Jesjes, kiitos! Ensi kaudella sitten tavoitellaan varmaankin jo kovasti niitä numeroita, jos kaikki vaan menee putkeen :) Niinhän se alkaa olla ja hyvä niin, pääsen sitten taas kotikotiin käymään!

      Poista