sunnuntai 2. helmikuuta 2014

SM-viikonloppu

Viime sunnuntaina sain kirjoitella iloisia uutisia turnausvoitosta ja nyt saan tehdä sen jälleen. Sunnuntait on kovaa vauhtia muodostumassa mun lempparipäiviksi! Tällä kertaa voin iloisena kertoa, että voitin tänään ensimmäisen naisten kaksinpelin Suomen mestaruuteni. :) 


Keskiviikkona illalla lensin Suomeen ja vaikka SM-kisat oli tulossa, lento oli myöhässä, väsytti ja kello oli paaaaljon, oli mulla hyvä mieli. Sellainen rauhallinen ja luottavainen mieli. Jotain hyvää se Islannin kisavoitto sai aikaan mun pään sisällä ja kaikkea paransi vielä hyvät treenipelit tiistaina ja keskiviikkoaamuna.

Kaikkihan varmaan ymmärtää, miten iso tapahtuma SM-kisat Suomen sulkapallolle on. Ja tietenkin meitä pelaajia se pistää sitten helposti jännittämään. Mua jännitti tänä vuonna jo hallille meneminenkin, olenhan ollut muilla mailla ja kaikkien tuttujen näkeminen pitkästä aikaa jännitti jostain syystä kovasti. Näin myös etukäteen unta, että hävisin 10-vuotiaalle tanskalaistytölle, joka oli yllättäen tullut meidän mestaruuskisoihin. Pohdin myös, pitäisikö mun nyt olla paljon parempi, kun kerran Tanskassa treenaan? Ja mitähän kaikki ajattelee kun ne huomaa, että ihan sama sählä mä vieläkin olen?


Peleissä ei jännitys kuitenkaan onneksi päässyt liian isoksi. Pelasin läpi viikonlopun hyvin ja erityisen hyvä mieli itselleni jäi omasta keskittymisestäni ja asenteestani kentällä. Tänä viikonloppuna oli mun viikonloppu: mä pelasin hyvin, mä hallitsin hermoni ja niin, kai mä voin uskaltaa sanoa että mä olin paras. Meidän kärkityttöjen kesken on kuitenkin melko tasaista ja ehkä jo ensi viikonloppuna asiat voisi mennä toisinkin päin, kuka tietää. Tänään oli kuitenkin mun päivä. :)

Tänä iltana aion hyvillä mielin nauttia kavereiden seurasta ja hyvästä ruuasta. Huomenna aamulla lennänkin jo takaisin Tanskaan ja sitten on palattava kovaan treeniarkeen. Viikon päässä odottaa joukkue EM-kisat, kahden viikon päässä Austrian International -kisa ja joukkuepeli. Kaikkea odotan kuitenkin innolla ja luottavaisin mielin, koska mä olen nyt näyttänyt itselleni että mä osaan ja mä pystyn.

Kaiken kaikkiaan viikonlopusta jäi oikein hyvä fiilis. Niin no, kuinkas nyt muutenkaan. Tottakai on aina kivaa kun onnistuu. Vielä kivemmaksi kaiken tekee ne ihmiset, jotka onnittelee ja kehuu. Olin otettu siitä, että sukulaisia ja tuttaviakin oli ehtinyt paikalle mua kannustamaan. Hyvältä tuntui kuulla myös eräältä pieneltä tyttöseltä, että kirjoitan kuulemma kivaa blogia. Nää on niitä pieniä palkitsevia hetkiä. :)

Niin ja kyllä ne valmentajatkin on ihan kivoja :)

16 kommenttia:

  1. Tosi paljon onnea suomenmestarille!! Vuosi sitten jätin sm finaalit kokonaan väliin koska et pääsyt finaalehin.. mutta tänä vuonna pääsit ja annoit kyllä iloittavaa viimevuodenkin edestä! kiitos päivön piristyksestä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos mahtavasta kommentista! On niin huippua, että jaksat tsempata mua ja kommentoida mulle niin kivasti :)

      Poista
    2. Idoleita pitää aina kannustaa =D

      Poista
  2. Onnittelut myös täältäkin! Olet voittosi ansainnut :)

    VastaaPoista
  3. Supersuuret onnittelut, Airi! Pelasit aivan upeasti sekä eilen että tänään.

    Lainasin blogiini yhden kuvan täältä, toivottavasti ok. http://badmamaskitchen.blogspot.fi/2014/02/urheilua-ja-unelmia-sulkapallon-sm-kisat.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :)
      Ja niin kuin blogiisi kommentoinkin, kuvan lainaaminen on toki täysin ok!

      Poista
  4. Paljon onnea!! Ja sulla on niin hieno meininki kyllä, saa omaankin urheiluun paljon tsemppiä kun lukee näitä sun blogejas :) Pidä toi ja tsemppiä jatkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ja kiva kuulla, että näistä mun höpinöistä saa hyvää fiilistä! :)

      Poista
  5. Onnittelut huikeasta suorituksesta! ja kuten jo joku sun nuorista faneista sanoikin sulle jo: "sä kirjotat kivaa blogia" ;) koeta pitää tää lennokas kirjoitustyyli aina, sen verran hauskaa luettavaa nämä sun blogipostaukset ovat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Ja jep, pyrin pitämään tästä tyylistäni kiinni ;)

      Poista
  6. Lämpimät onnittelut taas!!! Tästähän alkaa tulla jokaviikkoinen tapa :)
    Olin katsomassa välierät ja finaalit ja täytyy sanoa että pelaamistasi
    on ilo katsella! Nannalla ei ollut paras päivänsä, mutta se ei vähennä
    suorituksesi arvoa yhtään.
    Tsemppiä taas jatkossa, pidä tavoitteet korkealla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Heheh eipä kyllä yhtään haittaisi, vaikka tästä tulisikin jokaviikkoinen juttu! Mutta ehkei sentään... Kiva kuulla että mun pelejä on kiva katsella, nautin itsekin tällä hetkellä pelaamisesta paljon ja ehkä se sitten näkyy ulospäinkin :)
      Kiitti tsempeistä!

      Poista
  7. Paljon onnea voitosta, tätä on odotettu ja toivottu. Tsemppiä jatkoon! Toivoo sulkapallosetä!

    VastaaPoista