keskiviikko 28. toukokuuta 2014

K niinkuin kesäloma ja O niinkuin onnellisuus

Hei moi!
Suomen ninjat Madridissa!
Viime postauksen jälkeen on ehtinyt tapahtua taas jo vaikka mitä. Kisakausi on nyt ohi, mä olen palannut Suomeen ja tällä hetkellä nautin pienimuotoisesta lomaviikosta. Kiirettä riittää ja matkalaukutkin on vielä purkamatta (jos sitä ei lasketa, että kamat heittää iloisesti ympäri huonetta), mutta mä olen onnellinen. :)


Espanjan kisasta ei paljoa jäänyt käteen tällä kertaa. Hävisin heti ensimmäisellä kierroksella tutulle Ranskan tytölle, joka pelasi aivan älyttömän hyvin. Treeneissä me ollaan väännetty vaikka kuinka tiukkoja matseja, mutta tällä kertaa olin kyllä aivan pulassa. Tosin peli oli kyllä hyvää ja pallorallit pitkiä, mutta jostain syystä se olin aina lopulta minä, joka sen virheen teki ja pallot hävisi. Delphine sanoi kyllä itsekin pelin jälkeen, että pelasi tosi hyvin ja niin se pelasi kyllä koko turnauksen, lopultahan tappio tuli vasta semifinaalissa. Noh, tästä jäi taas sopivasti hampaan koloon ensi kautta ajatellen!
MAD
Madridin keskusta oli ihan täynnä futisfaneja mestarien liigan finaalin takia...
...ja mähän olin se innokkain fani! .....not

Lauantaina sitten aloitin pitkänpitkän kotimatkan. Ensin metrolla Madridissa reilu tunti lentokentälle, sitten lento Amsterdamiin ja pienen odottelun jälkeen sieltä Köpikseen. Köpiksestä junalla pari tuntia Odenseen, 20 minuutin kävely junalta kotiin ja nukkumaan pääsin kahden jälkeen yöllä. Aamulla heräsin vähän ennen kahdeksaa, nappasin kolme matkalaukkuani mukaan ja junailin taas vaihteeksi kohti Kööpenhaminaa. Kun vihdoin laskeuduin Suomeen, oli kyllä aika voittajafiilis! Kotiin tuleminen on aina kivaa, mutta tällä kertaa mä jouduin tirauttamaan pari kyyneltäkin, kun ihana Riikka yllätti mut lentokentällä kukkien ja "tervetuloa kotiin"-kyltin kanssa. :''')

Nämä pari päivää täällä kotona on olleet mahtavia. Olen katsellut MM-lätkäfinaalia parin kaverin kanssa, käynyt sanomassa moimoi mun rauhanturvaajaksi lähteneelle sotasankarille, lähtenyt lähes suoraan sängystä ex tempore aamulenkille kaverin kanssa, shoppaillut ja saanut jopa pankkiasioita hoidettua. Tälle illalle on ohjelmassa vielä yhden kaverin synttärijuhlat ja huomenna on luvassa frozen yogurt -treffit. Elämä on siis kivaa.


Treeneistä en tällä viikolla ole ottanut minkään näköistä stressiä. Olen mä pari lenkkiä juossut, käynyt kerran aamutreeneissä ja kerran puntillakin. Nyt kun miettii, niin onhan toikin jo aika paljon kolmeen päivään. Tämä viikko nyt kuitenkin on tarkoituksella kevyt, stressitön ja kaikin puolin kiva. Perjantaina istun alas valmentajan kanssa suunnittelemaan kesätreeniohjelmaa ja ensi viikolla sitten startataan taas kovaa!

Yritän palailla taas pian, ainakin pikku yhteenveto kuluneesta kaudesta odottelee luonnoskansiossa. Mutta nyt mä jatkan lomaviikosta nauttimista, heipähei!

xxx
Airi

ps. TeamUp-kisaa on jäljellä enää perjantaihin asti eli kaksi päivää! Kaksi eniten uusia faneja kerännyttä talenttia siis voittaa 1500 euron arvoisen sponsoridiilin ja mä olen tällä hetkellä harmittavasti sijalla kolme. Kakkostila on kuitenkin vain parin fanin päässä... Eli mä tarvitsen just SUA! Mites ois, jos menisit http://www.tmup.co/t/AiriMikkel%C3%A4 , loisit profiilin ja klikkaisit sinistä sydäntä mun nimen vieressä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti