keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Viimeisiä viedään

Moi!

#selfiesareswag
Istun junassa matkalla kohti lentokenttää. Suuntana on tällä kertaa Espanja ja kauden viimeinen kisa Spanish Open. Mikäs sen parempaa kuin lopettaa kausi aurinkoisessa Espanjassa! Paitsi että sääennusteiden mukaan siellä on kyllä kaikkea muuta kuin aurinkoista. Tai ei nyt ihan kaikkea muuta ehkä kuitenkaan. Mutta tämä kausi alkaa siis olla hiljalleen takana ja kesä on jo ihan melkein täällä!

Mun täytyy myöntää, että ajatus hieman takkuaa nyt, mutta se on varmaan ihan okei, koska kello on vasta 6.32. Mulla oli niin paljon juttuja ja ajatuksia vielä eilen illalla, mutta nyt ne on kadoksissa. Tärkeimpänä varmaan kuitenkin se, että fiilis on oikein hyvä. Odotan innolla tulevaa kisaa ja odotan innolla myös sunnuntaita, jolloin lähden Suomeen kotikotiin kesän viettoon.

International marketilla oli kiva lippu! Mutta sitten mulle sanottiin, että älä koske ja ei ollukkaan enää niin kivaa :(
Viime viikko oli treenien kannalta vähän erilainen, koska meidän valmentaja lähti ehkä hieman yllättäen lomamatkalle. Tottakai me hyvät treenit saatiin aikaan keskenämmekin, kun ohjelma oli tiedossa, mutta tehoja oli monella ehkä hieman normaalia vähemmän. Lähestyvä kesäkin vaikuttaa kyllä varmasti ja pientä väsymystä on havaittavissa. Loppuviikosta myös kaikki tytöt oli kisamatkoilla, liigamatseissa tai hajalla. Niimpä mä treenailin, pelailin ja hengailin enimmäkseen poikien kanssa. Hyvän treeniviikon sain kyllä aikaiseksi ja olen itseeni oikein tyytyväinen. :)

Eilen aamulla oli vuorossa mun viimeiset 9x400m juoksut täällä vähään aikaan ja illalla puolestaan kauden viimeinen lajitreeni. Olihan se aika siisti fiilis tavallaan, vuosi on mennyt hirmu nopeasti! Niin monta tuntia mä olen siinä pienessä hallissa hikoillut ja kirmannut pallojen perässä... Pakko sanoa, että alkaa kyllä riittääkin jo vaihteeksi ja kesä tulee ihan hyvään kohtaan. :)

Kesäsuunnitelmia ja pientä (tai voi olla että suurtakin) yhteenvetoa kuluneesta kaudesta olen ajatellut kirjoitella lähipäivinä, mutta ensin on aika keskittyä tulevaan kisaan. Olen todellakin valmis pistämään kaiken peliin kauden vikaan kisaan, leeeet's go!


xxx
Airi

6 kommenttia:

  1. Hyvää Espanjan-matkaa, toivottavasti tulee hyvä turnaus! Täytyykin taas seurata
    netistä miten pelit etenevät. Mahtaako sieltä tulla LiveStreamia?

    Turnauksen jälkeen tervetuloa taas koti-Suomeen ja rentouttavaa kesää :-)

    Yritän muistaa käydä klikkaamassa sitä sinistä sydäntä, että pysyt
    sponsorikisan kärkipaikalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! En itse asiassa tiedä livestreamista, mutta voi olla ettei täältä tule... Joukkue mm-kisat on samaan aikaan menossa ja luulen, että ne vie vähän huomiota näiltä astetta pienemmiltä kisoilta.

      Kiitoskiitos, muista ihmeessä käydä klikkailemassa tässä seuraavan 9 päivän aikana! Ja hyvää kesää sulle myös :)

      Poista
    2. Ok, hoidettu. Sinulla on taas yksi fani lisää :-)

      Poista
  2. Nyt onkin sitten se odotettu Suomen kesä ja prinssit valkoisilla ratsuilla mistä puhuttiinkin joskus ! =D Hyviä ja ansaittuja lomia sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Koko kesä on omistettu valkoisille prinsseille ja ratsuille......eikun :D Kiitos :)

      Poista