torstai 12. kesäkuuta 2014

Miltä näyttää mun kesä?

Ulkona sataa kaatamalla vettä ja mä nökötän sisällä sohvan nurkassa. Näitä hetkiä ei montaa ole mun kesään vielä mahtunut, vaikka välillä näitä olen jo kaivannutkin. Kaatosadetta en kyllä ole kaivannut, mutta sohvan nurkkaa toisinaan sitäkin enemmän. Menoa on siis riittänyt suuntaan ja toiseen, eikä tylsää ole tosiaankaan ollut. Tää on kivaa. :)

Tältä kesältä mä toivoin ihan ensimmäiseksi kesätyötä. Naputtelin työhakemuksia monena päivänä alkuvuodesta ja tuskailin, kun en osannut kehua itseäni järkevän kuuloisesti. Sähköposteja lähti monia ja olin toiveikas ja odottelin vastauksia, mutta loppujen lopuksi en päässyt mihinkään niistä yli 20:stä paikasta, joita hakemuksillani pommitin. Musta ei tullut jätskin myyjää, huoltoasematyöntekijää, kaupan kassaa, leiriohjaajaa eikä edes varastotyöntekijää. Ja nyt mä istun tässä. Huokaus.

Olin mä kuitenkin varautunut siihen, että täytyy olla sellainen Hannu Hanhi -tyyppinen onnekas ihminen tai sitten jonkinlainen Einstein, jos kesätyöhön tahtoo päästä. Mä en taida sopia kumpaankaan kategoriaan, joten suunnitelma numero B oli pakko kehitellä. Nyt mun kesään kuuluukin sitten paljon treenejä, kavereita, mökkeilyä ja ihan mitä vaan, mikä tuntuu kivalta.

Olisin ollut valmis panostamaan parin kuukauden ajan työntekoon ja treenaamaan siinä sivussa niin hyvin kuin pystyn. Nyt kuitenkin kävi niin, että panostan näköjään ympäri vuoden täysillä treenaamiseen ja kaikki muu tulee siinä sivussa. Mutta toisaalta mähän olen ammattiurheilija, niin hullulta kuin se kuulostaakin, joten treenaaminen on se mun työ. Tällä hetkellä näyttää jopa taloudellisestikin ihan hyvältä, pientä raha-apua saattaisi nimittäin olla tulossa jos hyvin käy. Ehkä mä siis selviän tulevastakin kaudesta ilman todella suurta miinusmerkkistä saldoa pankkitilillä. :)

Tällä hetkellä mun treenien täyttämä viikko-ohjelma näyttää tältä:

Ma: Aamulla lajitreeni 9-11.30 ja illalla lajitreeni 17-19
Ti: Aamulla lajitreeni 10.45-13 ja illalla omatoimisesti puntti
Ke: Aamulla paljon unta tai kevyt lenkki ja iltapäivällä pelataan matseja 15-17
To: Aamulla lajitreeni 9-11.30 ja illalla lajitreeni 16-18
Pe: Aamulla lajitreeni 7.45-10 ja illalla omatoiminen puntti
La ja su: Toisena päivänä lepopäivä eli ei yhtään mitään treeniä ja toisena päivänä puntti/crossfit-treeni ja mahdollisesti lenkki

Tällä kaavalla mennään koko kesäkuu ja heinäkuun alku. Sen jälkeen tapahtuukin sitten jotain aivan uskomatonta, uutta ja ihmeellistä: LOMA. Uskokaa tai älkää, mutta mä tosiaankin ajattelin ottaa parin viikon loman. En edes tiedä, mitä lomalla kuuluisi tehdä, mutta enköhän mä keksi vaikka mitä kivaa. :) Pienen lomailun jälkeen onkin sitten hyvä aika lähteä takaisin Tanskaan ja alkaa keskittyä kohti uutta kautta.

Tähän loppuun isken pläjäyksen kuvia parilta viime viikolta. Muun muassa tällaista kaikkea olen siis saanut aikaan:

Grillailtiin hyvällä porukalla ei niin hyvällä säällä todella hyvää ruokaa. Oli siis tosi hyvä ilta :)

Koska kaikkeen pitää sanoa kyllä, lähdin ihan ex tempore hietsuun poikien kanssa yhtenä kauniina iltana!

Sain valmiiksi ja postitin mun TeamUpin fanikaupasta tilatut lapaset ja sukat. Kuulemma olivat tositosi kivat ja mulle tuli hyvä mieli :)

Juhlistin kavereiden ylppäreitä. Mä niin tykkään tästä kuvasta ja noista tytöistä!

Yhtenä päivänä oli lämmin ja Helsinki oli kiva ja me oltiin siellä Oskun kanssa. Sitten Osku lähti Libanoniin ja se ei ollu kivaa.

Possuiltiin Riikan kanssa frozen yoghurtia, koska kaksi yhden hinnalla!

Taas niitä ylppärijuhlia ja mulla oli mun lempparimekko :)

Lähdin spontaanisti junalla Kouvolaan moikkaamaan Mummia, koska sillä oli synttärit ja se on muutenkin paras. Oli kiva päivä!
Nyt on jo pian aika mennä nukkumaan, huomenna odottaa super rankka aamutreeni, yks palaveri, sitten punttitreeni ja leffailta. Elämä on kivaa :)

xxx
Airi

2 kommenttia:

  1. entinen kesätyöntekijä15. kesäkuuta 2014 klo 12.01

    Hei! Tuli vaan mieleen et hakemusten naputtelun sijaan kannattaa aina soittaa yritykseen ja sitkeästi tavoitella jotain ylempää henkilöä. Yleensä noi hakemukset monessa joutaa suoraan roskiin ja joissain katsotaan et henkilö on aktiivinen ja oma-aloitteinen kun soittaa. Itse sain ainakin kesätöitä aina puhelimen kautta vaikka kyllä pakolliset sähköpostitkin naputtelin. Sitten vielä soittelin aina perään ja muistuttelin asiasta. Noin niinku jatkoksi vinkkinä jos vielä kesätöitä etsit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa okei, enpäs tollasta tiennytkään! Kiitos vinkistä ja ens vuonna sitten varmasti olen aktiivinen ja oma-aloitteinen :)

      Poista