maanantai 28. heinäkuuta 2014

Tanska, täältä mä taas tuun!

Moi!


Nyt on koittanut vihdoin se päivä, kun istuskelen jälleen lentokentällä valmiina nousemaan lentsikan kyytiin ja lentämään Tanskaan. En ymmärrä millään, että mihin ne pari Suomi-kuukautta oikein humahti. Kaikenlaista ehdin kuitenkin touhuta ja mun kesä oli kyllä ihan mahtava. Kirjoittelen lisää kesän touhuista heti kun mulla on Tanskan päässä aikaa.

Vaikka Suomen ja kavereiden jättäminen tuntuu taas hirmu haikealta, on musta silti ihan super kivaa päästä taas takaisin Odenseen. Odotan innolla kovia treenejä, kavereiden näkemistä pitkästä aikaa, kielikurssin jatkumista ja kisakauden alkamista. Muutan myös uuteen kämppään ja saan uuden kämppiksen. Myös uusi liigajoukkue täynnä vieraita ihmisiä odottaa mua. Uusia tuttavuuksia ja juttuja on siis taas tulossa elämään monen monta. Ihan parasta! :)

Treeniarki jatkuukin täysillä heti huomenna aamulla. Muuten pari ekaa päivää tulee olemaan hieman normaalista arjesta poikkeavia, koska äiti tulee vierailemaan mun luoksi pariksi yöksi. Ymmärtäähän sen, että sen täytyy nähdä, missä sen pikkuinen tyttö pyörii ja mitä se touhuaa. Ei vaan, kyllä mun mielestä on tosi kivaa näyttää mun Tanska-elämää ja Odensea äitille. Harmi vain, että onnistuttiin varaamaan meille vahingossa eri lennot, äiti odottelee nyt jossain tuolla toisella puolen tätä lentokenttää ja lähtee 10 minuuttia mua myöhemmin. Mutta ehkä me pärjätään ilman toistemme apua yhden lennon verran. :D

Mutta nyt on suunnattava tästä pikapikaa lennolle! Kirjoittelen Tanskasta heti kun pääsen taas treeniarkeen ja perus rutiineihin kiinni. Pari päivää menee varmaan säätäessä suuntaan ja toiseen, mutta sitten homma taas rauhoittuu ja elämä asettuu raiteilleen.

Ei tässä muuta kuin heihei rakas Suomi, nähdään toivottavasti pian!

xxx,
Airi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti