lauantai 5. heinäkuuta 2014

Uusi yhteistyökumppani

Moi!
 
Mulla on hyviä uutisia. Ne uutiset on niin hyviä, että haluan ehdottomasti jakaa ne kaikkien kanssa. Kuten viime postauksessa vihjaisinkin, on mulla uusi yhteistyökumppani, rahastoyhtiö Quorum. Tuntuu niin älyttömän hyvältä saada tukijoita matkalleni - ihmisiä, jotka uskovat minuun ja haluavat auttaa. Tottakai myös taloudellinen tuki tulee todellakin tarpeeseen ja on suuri helpotus.


Tästä sponssista saan kiittää suuresti Pontus Jänttiä, joka on itse entinen huippusulkapalloilija. Pontus oli halukas auttamaan minua ja tämän jeesin avulla olenkin nyt onnellinen sponsoroitu urheilija. Olen hirmuisen kiitollinen tästä avusta ja pyrin tekemään parhaani ollakseni kaiken sen arvoinen. :)

Mulle, niinkuin varmaan jokaiselle urheilijalle, sponssidiilit merkitsee tositosi paljon. Motivaatio treenaamiseen ja halu onnistua kasvaa ihan huimasti, kun joku sanoo sulle että "me uskotaan suhun ja halutaan tukea sua". Voisin sanoa kiitos ainakin tuhat kertaa, mutta uskon kuitenkin, että paras tapa kiittää on tehdä parhaansa, antaa kaikkensa ja tehdä kovasti töitä. Sillä tavalla mä voin näyttää, miten paljon mä sitä tukea arvostan. Mulle myös painotettiin, ettei mun heidän takiaan tarvitse stressata tuloksista ja kisoissa onnistumisesta. Tärkeintä on vaan treenata motivoituneesti ja tehdä ahkerasti töitä. Sehän sopii! Kyllähän niitä tuloksia syntyy väkisinkin, jos asenne on treeneissä kohdillaan. Ja sitä paitsi kyllä mä itse itselleni osaan menestystavoitteita ja -paineita asettaa ihan tarpeeksi. :D


On ihan mahtava fiilis valmistautua kohti tulevaa kautta, kun tietää pystyvänsä elämään omilla rahoillaan ja pelaamaan tarpeeksi kisoja. Tottakai mä edelleen joudun säästämään joka asiassa ja kyttäämään niitä halvimpia lentoja ja ruokakauppojen tarjouksia, mutta homma ei tunnu enää niin stressaavalta. Ja onhan se vähän ahdistava fiilis, kun joutuu sanomaan että "äitiiiii, älä osta mulle synttärilahjaa äläkä joululahjaa, mutta tonne yhelle kisareissulle ois kiva päästä...". Nyt näitäkin lauseita ehkä saa viljellä vähän harvemmin. :)

Jatkankin nyt lepopäivästä nauttimista ja mikäs onkaan sen parempi tapa sitä viettää, kuin tulevan kauden kisakalenterin suunnittelu. Reissua näyttää pukkaavan taas yhteen ja toiseen suuntaan. Ja vähän vielä kolmanteenkin. Näyttää siis oikein lupaavalta ja vauhdikkaalta tulevan syksyn ohjelma!

Kivaa viikonloppua kaikille!


xxx
Airi

4 kommenttia:

  1. tulipa tässä mieleen isäni joka matkustaa paljon kertoi että kun katselet nettisivuilta lentoja niin ne on tehty niin kun käyt muutamaan otteesesen samalta koneelta katsomassa samaa matkaa niin hinta voi yhtäkkiä pompatakkin korkeammaksi!! koska näkevät että tosissasi harkitset matkaa kun sitä monesti olet katellut että kannattaa kikkailla myös sen kanssa että mistä koneelta loppujenlopuksi matkat tilaa =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitääää ihan älytöntä :D mut toi voi kyllä hyvin olla totta! Kaikkea ne keksiikin kyllä... Pitää jatkossa ehdottomasti tarkistaa useemmalta koneelta näköjään, kiitti vinkistä ;)

      Poista
    2. Huomasin että Helsingin Sanomissa oli aiheesta juttu tiistaina 22.7.,
      sivuilla A26-27. Aika oudoltahan tuo vaikuttaa ...

      Poista
    3. Okei, täytyykin lukea tuo juttu ja ottaa opiksi. Kukaan ei saa huijata mua enää! :D

      Poista