lauantai 12. heinäkuuta 2014

Yks lomalainen täällä terve

Moi!

Arvaa mitä? No sitä vaan että mulla on loma! Seuraavat pari viikkoa otan ihan rauhassa, menen ja tulen miten hyvältä tuntuu ja nautin elämästä. :)


Mä en ole oikein ikinä viettänyt kunnon lomaa treeneistä. Pisin sulkapallovapaa jakso piiiitkiin aikoihin on ollut ehkä muutaman päivän flunssan aiheuttama pakkolepo Tälle kesälle halusin kuitenkin ottaa ohjelmaan pienen lomajakson. Olen treenannut täysillä koko vuoden ja uskon, että tekee pelkästään hyvää palautella hieman kroppaa ja mieltä.

Yksi ilon ja ehkä ylpeydenkin aihe mulle on se, että mä en koe olevani henkisesti loman tarpeessa. Vaikka treenitunteja on kertynyt tänä vuonna ihan tositosi monta, en silti koe henkistä väsymystä tai minkäänlaista kyllästymistä. Kroppa sen sijaan ilahtuu varmasti, kun se saa hetken olla ilman rääkkiä. Tällä viikolla olen heräillyt monta kertaa keskellä yötä ihan hädissäni ja levottomana. Tuntuu, että kroppa on aika loppu ja siksi pienessä jatkuvassa stressitilassa. Onneksi mä tiedän, että asia korjaantuu pian!

Kerran oli hieman hiki treenin jälkeen, mutta onhan tossa paidassa pari kuivaakin kohtaa eli ei hätää.. :D

Kesä- ja heinäkuun treenit sujuivat mun mielestä oikein hyvin. Suomessa treenatessa on vain ongelmana se, että meitä on ainoastaan kaksi tyttöä ja treenataan aina yhdessä. Sitten kun jommalle kummalle sattuu huono päivä, väsyttää, kroppa on sipissä ja kaikki on huonosti, niin se toinen on ihan tyhjän päällä. Tämä on yksi syy, minkä takia mun on helpompi olla Tanskassa. Siellä meitä tyttöjä on useampi ja jos mulla tai jollain muulla on se huono päivä, niin aina löytyy kuitenkin kolme muuta treenikaveria tilalle. Onneksi tämä ei kuitenkaan ole ollut suuri ongelma tänä kesänä, vaan ollaan molemmat tytöt tsempattu hienosti lähes tulkoon kaikissa treeneissä. Olenkin tosi tyytyväinen treenien laatuun. :)

Myös puntilla oon käyny pullistelemassa aina silloin tällöin :)
Koska loma on mulle vähän vieras käsite, en vielä tiedä mitä silloin pitää tehdä. Mutta ainakin mä haluan
  • nukkua pitkään
  • nähdä paljon kavereita
  • mökkeillä
  • harrastaa liikuntaa niin paljon kuin kivalta tuntuu
  • olla harrastamatta minkäänlaista liikuntaa jos se tuntuu kivemmalta
  • syödä paljon jätskiä
  • valvoa myöhään ihan vaan siksi koska kerrankin voi
  • käydä Linnanmäellä
  • lukea rakkaushömppäkirjoja
  • viettää laatuaikaa itseni kanssa
  • siivota huone kerrankin kunnolla ja popittaa samalla musaa täysillä
  • shoppailla alennusmyynneissä
Hihi, vitsit kesä on kiva asia ja lomakin tuntuu yllättävän hyvältä! Nyt mä alan viettää leffailtaa kaverin kanssa ja aion myös valvoa myöhään jo heti tänään. :)

Nauttikaahan te kaikki muutkin kesästä!

xxx
Airi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti