maanantai 14. joulukuuta 2015

I hope you like me...also on Facebook!

English version below...

Moi!

Mulle on jo pitkään ehdoteltu oman urheilijasivun perustamista Facebookiin. Tosi monella urheilijallahan, myös sulkapalloilijoilla, tällainen jo onkin. Mä olen jotenkin silti ollut taas tosi ujona tämän(kin) asian suhteen... Mutta sitten mulle eilen taas tuli fiksulta taholta ehdotus, että hei mites olisi? Ja koska tänään on maanantai eli hyvä päivä uusille aluille, niin mä ajattelin, että no mikäpäs siinä!

Facebook-sivu on kuulemma hyvä tapa saada lisää näkyvyyttä ja seuraajia. Yritän siis päivitellä sinnekin jatkossa aktiivisesti kisakuulumisia, treenifiiliksiä ja muuta mukavaa. Ajattelin myös jakaa siellä blogipostauksiani, joten tykkäämällä mun sivusta näet helposti aina, kun kirjoittelen jotain uutta tänne.

Pyydänkin siis, että menet ja tykkäät mun uudesta sivusta:


Mä yritän parhaani mukaan tehdä siitä niin kivan, että tykkäät ihan oikeastikin! :)


Hey!

I've been told many many times already that I should start my own athlete page on Facebook. Many athletes, including many badminton players, already have their own fan page. Still I've been a bit shy about it myself... But yesterday I once again got a suggestion from a person who probably knows some things better than me to create an athlete page. And since it's Monday today and Mondays are always good days for new beginnings so I thought "yeah, why not?".

I've been told that a Facebook page is a good way to reach more people and get more followers. So I will try my best to be active also there and update regularly about my tournaments, trainings and so on. I'm also planning to share my blog posts there so by liking my page you can easily see every time I write something new here on my blog.

So I'm asking you, please go and like my new Facebook page:


I promise to do my best to make it nice so that you actually will like it! :)


xxx
Airi

4 kommenttia:

  1. Tykkäisin kyllä Facebookissakin, mutta minä fossiili en ole vielä
    löytänyt tietäni sinne. Ehkä ensi maanantaina ...
    Tosi kivoja Odense-kuvia, kiitos niistä!
    Aika luihu ilme heti, kun on isot rahat käsissä :)

    Jos luet tätä jo Turkissa, niin toivotan menestystä
    vuoden viimeiseen kisaan!!
    Miten suhteesi edistyy, oletteko löytäneet yhteisen sävelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, no eipä sitä voi kaikissa nykypäivän sometteluissa pysyäkään mukana :D

      Kyllä, Turkissa jo ollaan ja pitihän tässä blogiakin ehtiä päivittää, mutta tulikin vähän hektisempi matkustus kuin mitä piti... Mutta en sentään myöhästynyt lennoilta (vaikka lähellä oli!), joten ei hätää ja päivittelen sitten myöhemmin. Kiitti tsempeistä :)

      Hahah joo, suhde kukoistaa! :D

      Poista
  2. Rentouttavaa joulua ja menestystä ensi vuodellekin !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja mukavaa joulua sinne myös!

      Poista