torstai 4. helmikuuta 2016

Fever.

Moi!

Mä oon niin uskomattoman pahoillani ja surullinen. Ihan kamalaa sanoa tää, mutta mä en pelaa SM-kisoissa tänä vuonna. Musta tuntuu, että mä petän kaikki ja että tää on niin väärin, mutta eihän tää mun vika ole. Mulla on 39,5 astetta kuumetta ja mä makaan sängyn pohjalla. Lupaan, etten tehnyt tätä tahallani. Vaikka ei kai kukaan niin luulekaan.

Oikeasti mä olen ollut pikku vatsapöpössä koko viikon, mahaan on sattunut ja tiistaina jopa nukahdin kahdeksalta illalla, kun oli vähän heikko olo. Mutta kun en halunnut valittaa ja uskoin sen menevän ohi. Tänään aamulla vielä treenasin, mutta kotiin päästyäni olin niin heikko, että oli pakko nukkua päikkärit (mitä en tee ikinä yleensä!). Sain syötyä vain pari teelusikallista hunajaa (tätäkään en tee ikinä yleensä!), jotta pysyin pystyssä. Urheasti kuitenkin jännitin mailani ja olin vakaasti menossa huomenna pelaamaan. Mutta kun kuumemittari näytti niin hurjia lukemia ja palelin kolmen hupparin alla, niin olihan se myönnettävä, että ei. Onneksi mulla on äiti ja isi, jotka kieltää hölmöilemästä. Ne on ärsyttäviä, kun ne on aina oikeessa, mutta ne on kuitenkin parhaita, kun ne välittää musta.

Mä myönnän itkeneeni tänään tän asian takia ja myönnän olevani vähän suruinen juuri nyt. En kuitenkaan voi muuta kuin lepäillä, juoda teetä ja hymyillä, koska mä uskon, että niillä asioilla paranee nopeiten. Mä haluan kertoa olevani ihan älyttömän pahoillani, että mua ei tänä viikonloppuna näe pelaamassa. Ja sitten mä haluan toivottaa tsemppejä kaikille muille kisaajille! :)

xxx
Airi

10 kommenttia:

  1. Paranemisia. Ymmärrystä ja myötätuntoa niin paljon kuin bittiputkiin mahtuu.

    Virukset ja pöpöt tulevat tilaamatta ja yleensä aina väärään aikaan. Tärkeintä on, että hoidat itsesi kuntoon ja maltat levätä. Väliin jäävät SM-kisat harmittavat varmasti, mutta vielä enemmän harmittaisi, jos tässä kohden leikkisit upporikasta ja rutiköyhää, lähtisit pelikentälle ja sitten harmittelisit sekä pieleenmennyttä SM-kisaa että pieleen mennyttä loppukautta - pahimmassa tapauksessa jopa koko uraa. Terveydellä ei kannata leikkiä.

    On muiden vuoro mitellä Suomen mestäruudesta sulkapallossa tänä vuonna. Tosiasiat tunnustamalla olet tällä kertaa oman elämäsi mestari - se on tärkeintä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos älyttömän paljon kannustavista sanoistasi! Tällainen palaute auttaa uskomaan, että tein juuri oikein ja että kaikki muutkin sen tajuavat kyllä. Onneksi olin niin kipeänä, ettei sitä osallistumista joutunut edes miettimään, kun mitään muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin yrittää selviytyä sängyn pohjalla.

      Poista
  2. Hey c´moon! Sille ei voi mitään, etku tulee kippeeks;-)eikä sellasta tarvi pyydellä anteeksikaan. Duunistaki otetaan silloin saikkua vaan;-) vaikka jotku pölkkypäät tulee sinne kippeenäki köhimään.

    Onneks iskä ja äiskä tietää paremmin joo. Ukki tietää kanssa. Intissä meni poskiontelontulehdus sydänlihakseen urheillessa ja muutenki siellä tetsatessa. Onneks lievänä ja hoitoa viimein sit kummiskin. Silloin delas superlahjakas nuori hiihtäjätyttö siellä kylällä ilmeisestikin vähän vastaavaan varuskuntatautiin. Köhän seurauksiin...

    Että ei kande pelleillä viattomienkaan pöpöjen kaa. Sitä ihmettelenki eniten, etku esim. hiihtäjät uutisten mukaan vähän välii lähtee lentsussa kisaamaan? Mitä järkee? Ja mikä riski! Ja ennenkaikkea; mihkä on se niin jumalaton hoppu ;-??? Että rennosti ja ilon kautta vaan ;-) Teetä ja sympatiaa ;-DDD Paranemisiin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihan totta joo, ei pidä lähteä pelleilemään terveytensä kanssa :) Paljon kivempihan on muutenkin kisata ja pelata terveenä, kipeänä olisi ihan hidas ja huono olo! :D

      Poista
  3. Pikaista paranemista! Sairastumisia vaan tulee, eikä niille voi mitään - siihen on huippu-urheilijankin totuttava. Nyt vaan lepoa, lepoa ja vielä kerran lepoa. Ja positiivisella mielellä katse kohti tulevia kisoja ja harjoituksia! Ja youtubestahan voit katsella muiden matseja jos olotila antaa myöten (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Totta, eihän näille mitään voi ja ehkä se kroppa vaan välillä kaipaa niin kovasti sitä lepoa... :) Kyllä tässä onneksi ehtii kisaamaan myöhemminkin!

      Poista
  4. Voi kurjuuksien kurjuus :(
    Samaa mieltä kyllä edellisten kirjoittajien kanssa, että sairaana
    ei pidä rehkiä, vaikka mieli tekisi.
    Olisi ollut kiva nähdä pelaamistasi livenä, mutta ei mahda mitään.
    Toivottavasti Finnish Openissa sitten :)

    Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, harmillinen juttu mutta Finnish Openissa sitten teen kyllä kaikkeni, että pääsen kentälle haha!

      Kiitti, nyt onneksi jo helpottaa paljon! :)

      Poista
  5. vitsit, olipas harmillista ettet päässyt pelailemaan :( nannallekaan ei nyt oikeen löytynyt kunnon vastusta, vaikka varmasti hyvin pelasikin. nyt vaan kunnolla lepoa eikä mitään hölmöilyjä, niin vältät kipeilyn pitkittymisen ja kaikki tyhmät jälkitaudit. paljon tsemppiä! sm-kisoja tulee onneks aina uusia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, kyllä mä olisin varmasti pistänyt Nannalle kovemmin kampoihin! ;) Mutta nyt parannellaan ja sitten pikkuhiljaa takaisin treenien pariin ja kohti uusia haasteita :) Kiitti tsempeistä!

      Poista